Kurs-Code Ekon2112

Kreditpunkte 3

Stundenzahl insgesamt (im Auditorium)81

Vorlesungen (Stundenzahl)8

Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge24

Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden)49

Bestätigt am (Datum)18.09.2019

Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)

author

Sandija Zēverte-Rivža

Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen

1. Inovatīvās darbības pamatelementi: rokasgrāmata maziem un vidējiem uzņēmumiem. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra. 2007., 276 lpp.
2. Furseth Peder I. Innovation in an advanced consumer society: value-driven service innovation. Oxford : Oxford University Press, 2016., 190 lpp.

3. Creative Economy Outlook: Trends in international trade in creative industries. United Nations, 2018., 445 lpp. Pieejams: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/ ditcted2018d3_en.pdf

Weiterfuhrende Literatur

1. Howkins J. The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. Penguin Global, 2013, 304 lpp
2. Edeirs Dž. Radošas domāšanas māksla. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 119 lpp.
3. Inovatīva domāšana (Harvard Business Rewiew on Breakthrough Thinking). Rīga, Lietišķās informācijas dienasts, 2007, 203 lpp.

4. Grīns E. Radošas sabiedriskās attiecības. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 269 lpp.

Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften

1. Latvijas Republikas Patentu valde: https://www.lrpv.gov.lv
2. European Patent office: https://www.epo.org/index.html
3. Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra / Latvijas Autoru apvienība: http://www.akka-laa.lv
4. Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība: http://www.laipa.org
5. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
6. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra: http://www.liaa.gov.lv

7. Latvijas Republikas Kultūras ministrija: https://www.km.gov.lv