Code du cours Ekon2112
Crédits 3
La quantité totale d'heures en classe81
Nombre de conferences8
Nombre de travaux pratiques et des séminaires24
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant49
Date de l'approbation du cours18.09.2019
1. Inovatīvās darbības pamatelementi: rokasgrāmata maziem un vidējiem uzņēmumiem. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra. 2007., 276 lpp.
2. Furseth Peder I. Innovation in an advanced consumer society: value-driven service innovation. Oxford : Oxford University Press, 2016., 190 lpp.
3. Creative Economy Outlook: Trends in international trade in creative industries. United Nations, 2018., 445 lpp. Pieejams: https://unctad.org/en/PublicationsLibrary/ ditcted2018d3_en.pdf
1. Howkins J. The Creative Economy: How People Make Money from Ideas. Penguin Global, 2013, 304 lpp
2. Edeirs Dž. Radošas domāšanas māksla. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 119 lpp.
3. Inovatīva domāšana (Harvard Business Rewiew on Breakthrough Thinking). Rīga, Lietišķās informācijas dienasts, 2007, 203 lpp.
4. Grīns E. Radošas sabiedriskās attiecības. Rīga, Lietišķās informācijas dienests, 2008, 269 lpp.
1. Latvijas Republikas Patentu valde: https://www.lrpv.gov.lv
2. European Patent office: https://www.epo.org/index.html
3. Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra / Latvijas Autoru apvienība: http://www.akka-laa.lv
4. Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība: http://www.laipa.org
5. Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
6. Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra: http://www.liaa.gov.lv
7. Latvijas Republikas Kultūras ministrija: https://www.km.gov.lv