Vecais studiju plāns
Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
#Tehniskā fakultāte
Profesionālās izglītības skolotājs Pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības
Programmas direktors: Nataļja Vronska

2.2. Galvenā(-s) studiju joma(-s)
Pedagoģija, psiholoģija, praktiskā arodpedagoģija
4.2. Programmas prasības (kvalifikācijas iegūšanas nosacījumi utt.)
- Zināšanas: pārzina profesionālās izglītības programmu reglamentējošo dokumentāciju, izprot pedagoģiskā procesa, mācību, metodiskā un audzināšanas darba organizāciju, mācību sasniegumu vērtēšanas tehnoloģiju; pārzina profesionālās izglītības un darba tirgus attīstības tendences; izprot personīgās un audzēkņu karjeras attīstības iespējas mūžizglītības kontekstā; pārzina jaunākās informācijas tehnoloģiju tendences un tehnoloģiskās iespējas profesijā. Prasmes: prot teorētiskajās studijās gūtās zināšanas izmantot darbā; spēj organizēt, analizēt un izvērtēt mācību, metodisko un audzināšanas darbu pedagoģisko mērķu sasniegšanai; prot izmantot vienotu starppriekšmetu pieeju mācību procesā un atsegt saikni starp karjeras izaugsmes iespējām un apgūstamo izglītības programmu izvēlētajā nozarē; prot analizēt izvērtēt un veicināt audzēkņu mācību darba sasniegumus; prot motivēt un veicināt audzēkņus konkurētspēju darba tirgū; prot konkurences apstākļos mērķtiecīgi veidot karjeru un ir gatavs iesaistīties mūžizglītībā. Kompetences: spēj patstāvīgi izmantot studijās gūtās zināšanas; spēj atbildīgi kritiski analītiski risināt pedagoģiska rakstura problēmas, tās teorētiski un empīriski pamatot; spēj organizēt, analizēt un izvērtēt mācību, metodisko un audzināšanas darbu; pedagoģisko mērķu sasniegšanai spēj izvērtēt, izskaidrot, radoši un elastīgi realizēt mācību priekšmeta saturu; spēj izmantot vienotu starppriekšmetu pieeju mācību procesā un atsegt saikni starp karjeras izaugsmes iespējām un izvēlētajā nozarē apgūstamo izglītības programmu; spēj vadīt audzēkņu kvalifikācijas un zinātniskos darbus, sagatavot audzēkņus.

Kursu plāns ar aprakstiem