Vecais studiju plāns
Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
#Vides un būvzinātņu fakultāte
Vide un ūdenssaimniecība Profesionālā bakalaura
Programmas direktors: Inga Grīnfelde
Apjoms (kredītpunktos): 200 Akreditēts: 13/11/2020-31/12/2024 Licenzēts: 15/02/2007-31/12/2024
2.2. Galvenā(-s) studiju joma(-s)
Vides inženierzinātne, ūdenssaimniecība, ekoloģija, meliorācija, atkritumu saimniecība, ietekmes uz vidi novērtējums, datorprojektēšana, ģeogrāfiskās informācijas sistēmas
4.2. Programmas prasības (kvalifikācijas iegūšanas nosacījumi utt.)
- Spēja organizēt un izpildīt meliorācijas sistēmu, un videi draudzīgo tehnoloģiju projektēšanas, iekārtu konstruēšanas, montāžas un to darbības nodrošināšanas darbus. Veikt vides monitoringu un kontroli. Piedalīties tehnoloģisko procesu pilnveidošanā saskaņā ar vides likumdošanas un vides standartu prasībām. Spēja piedalīties politikas dokumentu, projektu, atzinumu vai citu normatīvo aktu sagatavošanā, vadībā vai uzraudzībā vides aizsardzības jomā. Spēja parādīt vispusīgas un specializētas meliorācijas un vides inženierijas jomai atbilstošas faktu, teoriju, likumsakarību un tehnoloģiju zināšanas un izpratni. Balstoties uz analītisku pieeju, spēja veikt praktiskus uzdevumus, rast radošus risinājumus, pārrunāt un argumentēti apspriest praktiskus jautājumus un risinājumus ar kolēģiem, klientiem un vadību meliorācijas un vides inženierijas jomā, kā arī patstāvīgi pilnveidot savas kompetences. Spēj izvērtēt un pilnveidot savu un citu cilvēku darbību, strādāt sadarbībā ar citiem, plānot un organizēt darbu, lai veiktu uzdevumus meliorācijas un vides inženierijas profesijā, veikt vai pārraudzīt tādas darba aktivitātes, kurās iespējamas neprognozējamas izmaiņas. Spēja formulēt, aprakstīt un analizēt praktiskas problēmas meliorācijas un vides inženierijas profesijā, atlasīt nepieciešamo informāciju un izmantot to skaidri definētu problēmu risināšanai, piedalīties meliorācijas un vides inženierijas jomas attīstībā, parādīt, ka izprot meliorācijas un vides inženierijas vietu plašākā sociālā kontekstā.

Kursu plāns ar aprakstiem