Pirmdiena | Otrdiena | Trešdiena | Ceturtdiena | Piektdiena | Sestdiena | Svētdiena | |
08.30-09.15 |
24.11.2016
Lekcija [Latviešu] 319. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. 01.12.2016 Prakt.darbi [Latviešu] 319. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
25.11.2016
Lekcija [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
|||||
09.30-10.15 |
24.11.2016
Lekcija [Latviešu] 319. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. 01.12.2016 Prakt.darbi [Latviešu] 316. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
25.11.2016
Lekcija [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
|||||
10.30-11.15 |
05.09.2016-25.12.2016
Lekcija [Latviešu] 316. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), PLK, 5-sem. |
05.09.2016-25.12.2016
Prakt.darbi [Latviešu] 316. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), PLK, 5-sem. |
24.11.2016
Lekcija [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. 01.12.2016 Prakt.darbi [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
25.11.2016
Lekcija [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
|||
11.30-12.15 |
06.12.2016
Prakt.darbi [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
25.11.2016
Lekcija [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |
|||||
12.30-13.15 |
29.11.2016
Prakt.darbi [Latviešu] 319. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. 06.12.2016 Prakt.darbi [Latviešu] 312. aud. (3. stāvs), IITF, J. Čakstes bulvāris 5 Straume Indulis G0412 (Bp), NLN, 7-sem. |