Izņemot "Kursa nosaukuma" datus, pārējās vēstures glabāšana sākās tikai no 29.07.2010 15:10
Kursa nosaukums
N.p.k. Datums Lietotājs Teksts
1 11/05/2006 16:05:56 Rasma Veinberga 63025170 U KNOSAUKA=-->Methodology of Information Technologies
2 11/05/2006 16:06:13 Rasma Veinberga 63025170 U KATALOGS=b-->c
3 14/06/2006 15:21:31 Agita Žebrovska 63005697 U KATALOGS=c-->+
4 21/03/2011 12:50:16 Valentīna Meņšikova, 63005689 U KNOSAUK=Informātikas metodika-->Informātikas metodika [MvInf] TIPS_APJOMS=32-->40
5 17/04/2013 16:26:32 Valentīna Meņšikova, 63005689 U KNOSAUK=Informātikas metodika [MvInf]-->Informātikas metodika [Mājas vide iz., p(b)] TIPS_APJOMS=40-->32 TIPS_NOZARE=FM5630-->FM5638 LEKCIJAS=16-->10 SEMIN_PRAKTD=16-->22 KURSAD=8--> APSTIPRINATS=-->140220120000
6 17/04/2013 16:36:16 Valentīna Meņšikova, 63005689 U KNOSAUKA=Methodology of Information Technologies-->Methodology of Informatics
7 31/05/2013 16:53:16 Valentīna Meņšikova, 63005689 U KNOSAUK=Informātikas metodika [Mājas vide iz., p(b)]-->Informātikas metodika [MVI, p(b)]
8 15/07/2014 11:08:52 Valentīna Meņšikova, 63005689 U LEKCIJAS=10-->8 SEMIN_PRAKTD=22-->16 KURSAD=-->8 APSTIPRINATS=140220120000-->170620140000 STRUKTURV_APSTIPR=-->GGG040020000
9 27/02/2017 13:53:29 Sandra Sproģe 63005681 U LEKCIJAS=8-->16 KURSAD=8-->
10 15/01/2020 14:14:55 LAIS owner U TIPS_APJOMS=32-->80
11 15/01/2020 14:35:11 LAIS owner U KURSAD=-->48
12 18/03/2021 10:07:53 Dace Gūtmane, 63005681 U TIPS_NOZARE=FM5638-->FM5630 APSTIPRINATS=170620140000-->160320210000
13 06/07/2023 15:06:16 LAIS owner U STRUKTURV_APSTIPR=GGG040020000-->GGG150050000
14 09/02/2024 22:17:34 LAIS owner U KREDITI=2-->3
15 13/02/2024 08:50:40 LAIS owner U KURSAD=48-->
16 13/02/2024 08:50:49 LAIS owner U TIPS_APJOMS=80-->81
17 13/02/2024 09:59:48 LAIS owner U KURSAD=-->49

Kursa autori
N.p.k. Datums Lietotājs Teksts

Kursa apraksts
N.p.k. Apraksts Datums Lietotājs Teksts

Priekšzināšanas
N.p.k. Datums Lietotājs Teksts

Ekvivalentais kurss
N.p.k. Datums Lietotājs Teksts

Kursa saturs(PDF)
N.p.k. Datums Lietotājs Teksts