Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | VadZ5097 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 12 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 12 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 57 |
Date de l'approbation du cours | 19/01/2022 |
Auteurs du cours | |
, Gunta Grīnberga-Zālīte |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Lenssen G. G.,Smith N. C., Editors. Managing Sustainable Business: An Executive Education Case and Textbook, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē: https://pb1lib.org/book/3577941/7b3c90.
2.Santos J., H. D.e A. International Business Strategy. Oakville, ON: Society Publishing, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē bibliotēkas datubāzē eBook Academic Collection (EBSCOhost) ar LLU lietotājkontu: https://search-ebscohost-com.ezproxy.llu.lv/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=2014147&site=ehost-live&scope=site https://web.s.ebscohost.com/ehost/detail/detail?vid=4&sid=6add4848-ac46-444b-9f91-4ed069b1f021%40redis&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=2014147&db=nlebk. 3.Baaij M., Reinmoeller P. Mapping a Winning Strategy: Developing and Executing a Successful Strategy in Turbulent Markets, 2018. United King NorthAmerica: Emerald Publishing, 248 p. 4.Mooij M. Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes. Thousand Oaks, CA: SagePub, 2019. 488 p. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Albaum G., Duerr E., Josiassen A. International Marketing and Export Management.: Eight edition. Harlow, United Kingdom: Pearson, 2016. xxvi,715 p.
2.Bütüner H. Case Studies in Strategic Planning. Boca Raton: Taylor&Francis, 2020. 3.Competitiveness of Latvian enterprises in external markets = Latvijas uzņēmumu konkurētspēja ārējos tirgos. Redaktores Krūmiņa M., Zasova. Riga: The University of Latvia Press (UL Press), 2018. 240 lpp. Pieejams: http://www.sustinno.lv/userfiles/sustinno-gramata-B.pdf 4.Dersky H. International Management. Managing Across Borders and Cultures. Harlow, Pearson, 2014., pp. 407 p. 5.Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital, 2016, (E-grāmata), pieejama: http://www.ebook777.com/marketing-4-0-moving-traditional-digital/ 6.Larcker D., Tayan B. Corporate Governance Matters. 2nd Edition., Pearson Education, 2016., pp. 441 p. 7.David P. A. Pierre, A.D. International Logistics: The Management of Internationale Trade., 5th Edition. Cicero Books, LLC, 2017., pp 745 p. 8.Praude V. Menedžments. 1. grāmata, 3. izd. Rīga : Burtene, 2012. 9.Praude V. Menedžments. 2. grāmata, 3. izd. Rīga, Burtene, 2012. 10.Sviķis A. Matric tīklojums. Oriģināls biznesa pārvaldības modelis. Rīga: Apgāds Zvaigzne ABC, 2018. 11.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā: zinātniska monogrāfija. Latvijas Lauksaimniecības universitāte, LLU APP Dārzkopības institūts. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2021. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.Dienas Bizness:, nedēļas laikraksts.: Latvijas biznesa avīze.
2.iBizness., Rīga: Izdevniecība iŽurnāli. Pieejams: https://ibizness.lv/ 3.The Economist., London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613. Pieejams: http://www.economist.com/?sa_campaign=econsubs/europe/subspage/imglink. |