Titre du cours | |
Code du cours | VadZ4084 |
Crédits (ECTS) | 4.5 |
La quantité totale d'heures en classe | 121.5 |
Nombre de conferences | 32 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 16 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 72 |
Date de l'approbation du cours | 24/01/2018 |
Auteurs du cours | |
, Aigars Laizāns |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Le cours remplacé | |
VadZB008 [GVADB008] |
|
Manuels | |
1.Caune J. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Lidojošā zivs, 2008. 384 lpp.
2.Inovācijas. Tulkojums no angļu valodas, tulkojusi A. Orupe. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 112 lpp. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033 |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Ābeltiņa A. Inovācija - XXI gadsimta fenomens. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2008. 151 lpp.
2.Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp. 3.Ulrih K.T., Eppinger S.D. Product Design and Development. 5-th ed. New York etc.: Mc Graw Hill, 2008. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra. Pieejams: www.liaa.gov.lv 2.Kopfinansēšanas saites, piemēŗam: https://www.kickstarter.com/ |