Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours VadZ4080
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 21/06/2018
 
Auteurs du cours
, Andrejs Lazdiņš

Connaissances de base
Ekon3108,
JurZ2005,
Manuels
1.Komerclikums; LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 13.04.2000.
Stājas spēkā 01.01.2002. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/5490-komerclikums
2.O’Reilijs D., Gibass D. Darījumu attiecības ar pircējiem. Rīga. Biznesa augstskola Turība. 2001. 233 lpp.
3.Ķeniņš G. Modernā apgāde labāk, lētāk un laikā. Rīga: Valters un Rapa, 2000.
4.Cathcart J. The Relationship Selling Series. Boston, MA: Electronic & Database Publishing, Inc. 2007.
5.Piercy N., Lane N., Strategic Customer Management: Strategizing the Sales Organization. Oxford: OUP Oxford. 2009.
6.Publisko iepirkumu likums: LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 15.12.2016., stājas spēkā 01.03.2017. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums.
Ouvrages supplémentaires
1.Assael H. Consumer Behaviour and Marketing Action. South–Western College Publishing, 1998.
2.Blythe J. The Essence of Consumer Behaviour. London: Prentice Hall, 1997.
3.Charles M. Futrell. Sales Management. Addison–Wesley, 2000.
4.Futrell C.M. Sales Management. Orlando: The Dryden Press, 1998.
5.Jobber D. Selling and Sales Management. Harlow. Prentice Hall, 2003. 476 p.
6.Peter J.P., Olson J.C. Consumer Behaviour: Marketing Strategy Perspectives. New York: Irwin, 1999.
7.Rice Ch. Understanding Customers. Oxford: Butterworth–Heinemann, 1997.
8.William C. Moncrief and Shannon Shipp. Sales management. Thomson, 1998.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: ISSN 1407-2041.
2.Forbes. "SK Media" SIA. Forbes. Rīga: ISSN 1691-6018.
3.Journal of Marketing Theory & Practice. Pieejams: https://www.tandfonline.com/loi/mmtp20
4.Journal of Business Research. ISSN: 0148-2963. Žurnāls pieejams LLU tīklā ar LLU IS lietotājkontu datuāzē ScienceDirect https://www.sciencedirect.com/journal/journal-of-business-research
5.Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK). Pieejams: https://www.chamber.lv/.
6.Latvijas Loģistikas Asociācija. Pieejams: http://lla.lv/lv/home/.