| Titre du cours | |
| Code du cours | Peda1014 |
| Crédits (ECTS) | 1.5 |
| La quantité totale d'heures en classe | 40.5 |
| Nombre de conferences | 6 |
| Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 10 |
| Date de l'approbation du cours | 31/05/2016 |
| Auteurs du cours | |
| , Anita Aizsila , Vilnis Tomsons |
|
| 6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
| Manuels | |
| 1. Tomsons V. Pedagoģisko pētījumu metodoloģija: mācību līdzeklis/ 1.daļa Pētījuma pamatjautājumi. Jelgava: LLU, 2009. 35 lpp
2. Pedagoģijas bakalaura darba izstrāde: metodiskie norādījumi studiju programmas „Mājas vide izglītībā” studentiem. S.Reihmanes red. Jelgava :LLU, 2013. 39 lpp. 3. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība: mācību grāmata augstskolu izglītības un pedagoģijas profesionālo un akadēmisko studiju programmu studentiem. Rīga: LU, 2006., 261 lpp. 4. Kristapsone S. Zinātniskā pētniecība studiju procesā. Rīga: SIA Biznesa augstskola Turība, 2008. 352 lpp. |
|
| Ouvrages supplémentaires | |
| 1. Lasmanis A. Pedagoģijas un psiholoģijas pētījumu plānošana un norise. Rīga: Mācību apgāds NT, 1999. 50 lpp.
2. Ievads pētniecībā: stratēģijas, dizaini, metodes. Sastādītāja K.Mārtinsone. Rīga: RaKa, 2011. 284 lpp. 3. Eko U. Kā uzrakstīt diplomdarbu. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2006. 319 lpp. |
|
| Périodiques et d`autres ressources d`information | |
| 1. Skolotājs :pieredze, teorija, prakse. Rīga : RaKa, 2000.- ISSN 1407-1045. | |