Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours MežZ4077
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 8
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 07/01/2021
 
Auteurs du cours
, Aivars Purvgalis
, Sigita Alksne

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Praude V. Mārketings 1.daļa, Rīga:Burtene 2011, 521.lpp.
2Praude V. Mārketings 2.daļa, Rīga: Burtene, 521.lpp.
3.Kotlers F., Mārketinga pamati, Rīga: Jumava, 2006., 647.lpp.
4.Tirgzinības pamati, Rīga: Jumava, 312.lpp. 5.Juslin H., Hansen E. Strategic Marketing in the Global Forest Products Industries. Corvallis, OR, USA: Academic Press. 2003. 4. Юслин Х., Неувонен Й. Маркетинг продукции лесной и целлюлозно-бумажной промышленности. Jyväskylä: Cummerus Kirjapaino Oy, 2000
Ouvrages supplémentaires
1.Williston E.M., Value added wood (Manufacturing and Marketings strategies), USA: New York, 1991., 218 p.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Laikraksts „Dienas Bizness” ISSN 1407-2041 2.Žurnāls „Baltijas koks” ISSN 1407-6667