Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | MākZ3027 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 18 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 14 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 49 |
Date de l'approbation du cours | 16/01/2016 |
Auteurs du cours | |
, Inta Paulsone , Ēriks Kronbergs , Laura Boldiševica |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: sia “Jāņa Rozes apgāds”, 2009. 240 lpp.
2. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings. Rīga, Ķekava: Vaidelote, 1999. 559 lpp. 3. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp. 4. Stražanovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 191 lpp. 5. Aspelund K. The design process. New York: Fairchild Books, 2010. 304 p. 6. Rozenfelds J. Intelektuālais īpašums. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 272 lpp. 6. Baltvilka M., Greivulis J. Intelektuālā īpašuma aizsardzība. Rīga: Izd. RTU 2006. 266 lpp. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1. Hellers S., Andersone G. Grafiskā dizaina rokasgrāmata. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2016.
2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp. 3. Hellers R. Prasme pārdot. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 72 lpp. 4. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.12.2020.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/. 5. Milton A., Rodgers P. Research Methods for Product Design. Laurence KIng Publishing, 2013. 190 p. 6. Milton A., Rodgers P. Product Design. Laurence King Publishing, 2011. 240 p. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027
2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/ 3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: www.allyoucanread.com/ |