Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours MākZ3027
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 18
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 14
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 16/01/2016
 
Auteurs du cours
, Inta Paulsone
, Ēriks Kronbergs
, Laura Boldiševica

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Beringtons B. Vizuālā komunikācija. Rīga: sia “Jāņa Rozes apgāds”, 2009. 240 lpp.
2. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings. Rīga, Ķekava: Vaidelote, 1999. 559 lpp.
3. Ralfs M. Kā iekarot klientu. Rīga: Juglas tipogrāfija, 2000. 206 lpp.
4. Stražanovs G. Reklāma praktiskajā biznesā. Rīga: Merkūrijs LAT, 191 lpp.
5. Aspelund K. The design process. New York: Fairchild Books, 2010. 304 p.
6. Rozenfelds J. Intelektuālais īpašums. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 272 lpp. 6. Baltvilka M., Greivulis J. Intelektuālā īpašuma aizsardzība. Rīga: Izd. RTU 2006. 266 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1. Hellers S., Andersone G. Grafiskā dizaina rokasgrāmata. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2016.
2. Kavacs V. Mākslas valodas pamati. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 91 lpp.
3. Hellers R. Prasme pārdot. Rīga: Zvaigzne ABC, 1999. 72 lpp.
4. Drysdale J. Design’s iron fist [tiešsaiste] [skatīts 12.12.2020.]. Pieejams: http://www.aiga.org/16-free-design-ebooks/.
5. Milton A., Rodgers P. Research Methods for Product Design. Laurence KIng Publishing, 2013. 190 p. 6. Milton A., Rodgers P. Product Design. Laurence King Publishing, 2011. 240 p.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1. Deko. Rīga: Santa. ISSN 1407-7027
2. Free online magazines for Designers [tiešsaiste]. [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: http://www.hongkiat.com/blog/42-free-online-magazines-for-designers/ 3. Commucation Arts [tiešsaiste] [skatīts 12.04.2020.]. Pieejams: www.allyoucanread.com/