Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Ekon5137 |
Crédits (ECTS) | 4.5 |
La quantité totale d'heures en classe | 121.5 |
Nombre de conferences | 12 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 24 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 84 |
Date de l'approbation du cours | 21/06/2018 |
Auteurs du cours | |
, Baiba Rivža |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Le cours remplacé | |
EkonM005 [GEKOM005] |
|
Manuels | |
1.Clegg S., Carter Ch., Kornberger M., Schweitzer J. Strategy. Theory Practice, Great Britain, 2014, 149.-182.p.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp., il. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 4.Research Methods for Strategic Management. Routledge, 2016, 227.-354.p. 5. Szwacka-Mokrzycka J.,Rivza B.,Lemanowicz M.,Uljanova E. A study on consumer behaiour in the food market Eastern European |Countries case. Warsaw University of Life Sciences Press, Warsaw, 2021, 143 pp. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
11.Baker M.j. Marketing strategy and management. New York: Palgrave Macmillian, 2007, pp. 577.
2.Bradley N. Marketing research: tools & techniques. Oxford: New York, Oxford University Press, 2007, pp. 531 3.Chernev A. The marketing plan handbook 4th edition. USA : Cerebellum Press, 2014.178 p. 4.Churchill G.A., Suter T.A., Brown T.J. Basic marketing research. 8th ed. Cengage South-Western, 2013, pp.512. 5.Cravens D.W., Piercy N.F. Strategic marketing. 9th ed. Boston: Mc Graw-Hill Irwin, 2009, pp.784. 6.Fill C. Marketing communications: engagements, strategies and practice. Harlow: Prentice Hall, 2006, pp. 911. 7.Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008, 251 lpp. 8.Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: Jumava, 2007, 201 lpp. 9.Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 232 lpp. 10.Mārketinga rokasgrāmata. Rīga: Dienas Bizness, 2008. 11.Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008, 488 lpp. (Uzņēmējdarbības bibliotēka 57) 12.Parnell John A. Strategic management. Theory and Practice, Sage, 2014, 53.-117.p. 13.Praude V. Menedžments: 1.grāmata. Rīga: Burtene. ”Pārmaiņu un inovāciju menedžments”, 470.-496.lpp. 2012. 14.Praude V. Menedžments: 2.grāmata. Rīga: Burtene. ”Informācijas tehnoloģijas attīstība”, 271.-305.lpp. 2012. 15.Praude V., Šalkovska J. Mārketinga komunikācijas. Vaidelote, 2006, 363.-418. lpp. 16.Rivža B., Zvirbule A., Grīnberga-Zālīte G., Pelše M., Jermolajeva E., Krūzmētra M., Rivža P., Štefenberga D., Gudele I., Ābele L., Hohlova V. (2022) Latvijas spēks ilgi pastāvēt. Jelgava: SIA Jelgavas Tipogrāfija. 479 lpp. 17.Simtam pāri. Viedā Latvija., Galvenā redaktore B.Rivža, LZA,2018., 416 lpp. 18.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā. (2021). Autoru kolektīvā zinātniskā monogrāfija, galvenā redaktore Irina Pilvere, Latvijas Lauksaimniecības universitāte un Dārzkopības institūts, SIA Drukātava, Jelgava, 464 lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.“Kapitāls”, Rīga: SIA BIG Media, ISSN 1407-2505
2.“Journal of International Marketing”, American Marketing Association. ISSN (printed): 1069-031X. ISSN (electronic): 1547-7215 3.“European Journal of Marketing”. Emerald Insight. ISSN: 0309-0566 4.“Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679 |