Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Ekon3152 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 16 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 16 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 49 |
Date de l'approbation du cours | 22/03/2023 |
Auteurs du cours | |
, Linda Griņēviča |
|
Connaissances de base | |
Ekon1012, Ekon3108, |
|
Manuels | |
1.Krasko V., Voronovs V. Patērētāju uzvedība: sociālekonomisko faktoru reģionālā pētījuma pieredze. Daugavpils: Daugavpils Universitātes Akadēmiskais apgāds „Saule”, 2012. 204 lpp.
2. Negodīgas komercprakses aizlieguma likums: [tiešsaiste] [skatīts 30.03.2023.] Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/167759-negodigas-komercprakses-aizlieguma-likums 3.Patērētāju tiesību aizsardzības likums: [tiešsaiste] [skatīts 30.03.2023.] Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/23309-pateretaju-tiesibu-aizsardzibas-likums 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija. 1.grāmata. Rīga: “Burtene”, 2015. 464 lpp. I 5.Smith PR., Zook Ze. Marketing communications: Integrating Online and Offline, Customer Engagement and Digital Technologies. 7th Edition. United Kingdom: Kogan Page Limited, 2020. 647 p. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Mantrovs V. Digitālais pirkuma objekts. [tiešsaiste] [skatīts 30.03.2023.] Pieejams: https://www.apgads.lu.lv/
fileadmin/user_upload/lu_portal/apgads/PDF/Monografijas /Digitalais_pirkuma_objekts-Mantrovs.pdf 2.Marieke de Mooij. Global Marketing & Advertising. Understanding Cultural Paradoxes. 5th Edition. London: SAGE Publications Ltd, 2019. 488 p. 3.Richardson N. Sustainable Marketing Planning. New York: Routledge, 2019. 271 p. 4.Solomon M.R. (2011) Consumer Behavior - buying, Having & Being. Phi Learning Private Limited, 2011. 654 p. 5.Szwacka-Mokrzycka J., Rivza B., Lemanowicz M., Uljanova E. A Study on Consumer Behavior in The Food Market Eastern European Countries Case. Warsaw: Warsaw University of life sciences press, 2021.143 p. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes mājas lapa. Pieejams: http://www.csb.gov.lv
2.Latvijas Patērētāju interešu aizstāvības asociācija. Pieejams: https://pateretajs.lv/ 3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Pieejams: https://www.ptac.gov.lv/lv 4.Eiropas Patērētāju informēšanas centrs. Pieejams: https://ecclatvia.lv/ |