Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Ekon3130
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 29/10/2020
 
Auteurs du cours
, Sandija Zēverte-Rivža

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1.Chaffey D. Digital marketing. 6th Edition. US: Pearson, 2015. 728 p.
2.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 1. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 464 lpp.
3.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 404 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga, Burtene, 2018, 256 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1.Atherton J. Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement. London: Kogan Page, 2019. 272 p.
2.Kērkpatriks D. Facebook efekts. Rīga: Zvaigzne ABC, 2012. 404 lpp.
3.Lambert J., Digital storytelling: capturing lives, creating community. London: Routledge, 2013. 206 p.
4.Rožukalne A. Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 351 lpp.
5.Skots D.M. Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 294 lpp. 6.Šmits E. Jaunais digitālais laikmets. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 399 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.College Textbook for Digital Marketing and Social Media. Pieejams: https://ondigitalmarketing.com/learn/odm/
2.Marketing Dive. Pieejams: https://www.marketingdive.com/
3.Marketing Tech. Pieejams: https://marketingtechnews.net/
4.Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācija. Pieejams: https://lmpa.lv/ 5.The Economic Times. Pieejams: https://economictimes.indiatimes.com/topic/Digital-marketing