Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Titre du cours | |
Code du cours | Ekon3130 |
Crédits (ECTS) | 3 |
La quantité totale d'heures en classe | 81 |
Nombre de conferences | 16 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 16 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 49 |
Date de l'approbation du cours | 29/10/2020 |
Auteurs du cours | |
, Sandija Zēverte-Rivža |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Manuels | |
1.Chaffey D. Digital marketing. 6th Edition. US: Pearson, 2015. 728 p.
2.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 1. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 464 lpp. 3.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 404 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga, Burtene, 2018, 256 lpp. |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Atherton J. Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement. London: Kogan Page, 2019. 272 p.
2.Kērkpatriks D. Facebook efekts. Rīga: Zvaigzne ABC, 2012. 404 lpp. 3.Lambert J., Digital storytelling: capturing lives, creating community. London: Routledge, 2013. 206 p. 4.Rožukalne A. Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 351 lpp. 5.Skots D.M. Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 294 lpp. 6.Šmits E. Jaunais digitālais laikmets. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 399 lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.College Textbook for Digital Marketing and Social Media. Pieejams: https://ondigitalmarketing.com/learn/odm/
2.Marketing Dive. Pieejams: https://www.marketingdive.com/ 3.Marketing Tech. Pieejams: https://marketingtechnews.net/ 4.Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācija. Pieejams: https://lmpa.lv/ 5.The Economic Times. Pieejams: https://economictimes.indiatimes.com/topic/Digital-marketing |