Titre du cours | |
Code du cours | Ekon3108 |
Crédits (ECTS) | 6 |
La quantité totale d'heures en classe | 162 |
Nombre de conferences | 32 |
Nombre de travaux pratiques et des séminaires | 32 |
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant | 98 |
Date de l'approbation du cours | 13/09/2011 |
Auteurs du cours | |
, Gunta Grīnberga-Zālīte |
|
Connaissances de base | |
Ekon1024, |
|
Manuels | |
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 3.Kotler P., Keller K.L. Marketing Management, 14th ed., Pearson Education, 2012. 812p. E-grāmata, pieejama: http://socioline.ru/files/5/283/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf |
|
Ouvrages supplémentaires | |
1.Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital, 2016. E-grāmata, pieejama: http://www.ebook777.com/marketing-4-0-moving-traditional-digital/
2.Kotler P., Meller K.L. Marketing Management. Prentice Hall, 2015, 832p. 3.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā, Rīga, Burtene, 2018, 256.lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija : reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes, Rīga, Burtene, 2015, 464. lpp. |
|
Périodiques et d`autres ressources d`information | |
1.“Dienas Bizness” , nedēļas laikraksts : Latvijas biznesa avīze
2.“Kapitāls”, Rīga: SIA BIG Media, ISSN 1407-2505 3.“The Economist”, London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613. |