Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Titre du cours
Code du cours Ekon3098
Crédits (ECTS) 3
La quantité totale d'heures en classe 81
Nombre de conferences 16
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 16
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 49
Date de l'approbation du cours 27/01/2021
 
Auteurs du cours
, Arnis Lēnerts

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Manuels
1. Praude V. Mārketings. 1. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 528 lpp.
2. Praude V. Mārketings. 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3. Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga: Burtene, 2018. 256 lpp.
Ouvrages supplémentaires
1. Niedrītis J. Ē. Mārketings. 4. pārstrād. un papild. izd. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2008. 487 lpp.
2. Fisks P. Mārketinga ģēnijs. Jelgava: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 390 lpp.
2. Dārziņa Ē. Vai mārketings ir lieki tēriņi? Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2011. 120 lpp.
3. Armsa B. Vietējais mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 144 lpp.
4. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 647 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga :Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
2.Latvijas Makroekonomiskais apskats Ekonomikas ministrija. www.em.gov.lv
3.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
4.Marketing Association. www.ama.org
5.European Journal of Marketing. ISSN: 0309-0566, www.emerald.com
6.Tirgus, sabiedriskās domas un mediju izpēte - www.kantar.lv