Excel
Titre du cours
Code du cours Ekon3080
Crédits (ECTS) 4.5
La quantité totale d'heures en classe 121.5
Nombre de conferences 24
Nombre de travaux pratiques et des séminaires 24
La quantitē d'heures de travail autonome d'un ētudiant 72
Date de l'approbation du cours 19/11/2019
 
Auteurs du cours
, Arnis Lēnerts

Connaissances de base
Ekon2122,
Ekon3115,
Le cours remplacé
EkonB010 [GEKOB010]
Manuels
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3.Chase C. W. Next Generation Demand Management: People, Process, Analytics, and Technology. E-book. John Wiley and Sons Ltd, 2016. 288 p.
Ouvrages supplémentaires
1.Patens D. Kā veidot mārketingu. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 264 lpp.
2.Vestvuds Dž. Kā rakstīt mārketinga plānu. Rīga: Zvaigzne ABC, 2008. 128 lpp.
3.Geipele I., Fedotova K. Stratēģiskie pārvaldības lēmumi: preces izplatīšana tirgū; mārketinga loģistika; merčendaizings: Mācību grāmata. Rīga: RTU, 2007. 181 lpp.
Périodiques et d`autres ressources d`information
1.Latvijas makroekonomiskais apskats. Rīga: LR Ekonomikas ministrija.
2.Kapitāls: žurnāls lietišķiem cilvēkiem: krāsains biznesa un ekonomikas žurnāls. Rīga: Lietišķās informācijas dienests. ISSN 1407-2505.
3.International Journal of Market Research. www.journals.sagepub.com