Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | VadZ4085 |
Kreditpunkte (ECTS) | 1.5 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 40.5 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 40 |
Bestätigt am (Datum) | 24/01/2018 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Aigars Laizāns |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Ersetzte/r Kurs/e | |
VadZB007 [GVADB007] |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Caune J. Stratēģiskā vadīšana. Rīga: Lidojošā zivs, 2008. 384 lpp.
2.Inovācijas. Tulkojums no angļu valodas, tulkojusi A. Orupe. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 112 lpp. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata. 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. ISBN 9789984833033 |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Ābeltiņa A. Inovācija - XXI gadsimta fenomens. Rīga: Biznesa augstskola "Turība", 2008. 151 lpp.
2.Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. 2. papild. izdev. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. 308 lpp. 3.Ulrih K.T., Eppinger S.D. Product Design and Development. 5-th ed. New York etc.: Mc Graw Hill, 2008. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.Latvijas Investīciju un Attīstības aģentūra. Pieejams: www.liaa.gov.lv 2.Kopfinansēšanas saites, piemēŗam: https://www.kickstarter.com/ |