Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | VadZ4080 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 16 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 16 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 21/06/2018 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Andrejs Lazdiņš |
|
Vorkenntnisse | |
Ekon3108, JurZ2005, |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Komerclikums; LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 13.04.2000.
Stājas spēkā 01.01.2002. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/5490-komerclikums 2.O’Reilijs D., Gibass D. Darījumu attiecības ar pircējiem. Rīga. Biznesa augstskola Turība. 2001. 233 lpp. 3.Ķeniņš G. Modernā apgāde labāk, lētāk un laikā. Rīga: Valters un Rapa, 2000. 4.Cathcart J. The Relationship Selling Series. Boston, MA: Electronic & Database Publishing, Inc. 2007. 5.Piercy N., Lane N., Strategic Customer Management: Strategizing the Sales Organization. Oxford: OUP Oxford. 2009. 6.Publisko iepirkumu likums: LR likums [tiešsaiste]. Pieņemts 15.12.2016., stājas spēkā 01.03.2017. [Skatīts 20.04.2020.]. Pieejams: https://likumi.lv/ta/id/287760-publisko-iepirkumu-likums. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Assael H. Consumer Behaviour and Marketing Action. South–Western College Publishing, 1998.
2.Blythe J. The Essence of Consumer Behaviour. London: Prentice Hall, 1997. 3.Charles M. Futrell. Sales Management. Addison–Wesley, 2000. 4.Futrell C.M. Sales Management. Orlando: The Dryden Press, 1998. 5.Jobber D. Selling and Sales Management. Harlow. Prentice Hall, 2003. 476 p. 6.Peter J.P., Olson J.C. Consumer Behaviour: Marketing Strategy Perspectives. New York: Irwin, 1999. 7.Rice Ch. Understanding Customers. Oxford: Butterworth–Heinemann, 1997. 8.William C. Moncrief and Shannon Shipp. Sales management. Thomson, 1998. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.Dienas Bizness: nedēļas laikraksts: ISSN 1407-2041.
2.Forbes. "SK Media" SIA. Forbes. Rīga: ISSN 1691-6018. 3.Journal of Marketing Theory & Practice. Pieejams: https://www.tandfonline.com/loi/mmtp20 4.Journal of Business Research. ISSN: 0148-2963. Žurnāls pieejams LLU tīklā ar LLU IS lietotājkontu datuāzē ScienceDirect https://www.sciencedirect.com/journal/journal-of-business-research 5.Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK). Pieejams: https://www.chamber.lv/. 6.Latvijas Loģistikas Asociācija. Pieejams: http://lla.lv/lv/home/. |