Kurstitel | |
Kurs-Code | KomZ5004 |
Kreditpunkte (ECTS) | 6 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 162 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 24 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 24 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 114 |
Bestätigt am (Datum) | 23/03/2022 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Lāsma Līcīte-Ķurbe |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing,2019. 182 lpp.
2.Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009. 240 lpp. 3.Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 384 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015., 464 lpp. 5.Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011., 198 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. [tiešsaiste] Rīga: Apgāds Mansards, 2016., 304 lpp. [skatīts 17.02.2022.]
Pieejams: https://www.szf.lu.lv/fileadmin/user_upload/szf_faili/Petnieciba/Brikse_iekslapas___lab_.pdf http://primolatvija.hosted.exlibrisgroup.com/permalink/f/13v39q/371KISC_AlephLNC04-000993538 2.Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019., 336 lpp. 3.Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021., 312 lpp. 4.Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016., 624 lpp. 5.Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page., 2020, p. 232. 6.Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020, p. 176. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439 3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810 |