Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code KomZ3002
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 24
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 8
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 19/04/2021
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Juris Vuguls

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Encyclopedia of Communication Theory. Editors - Littlejohn S. W., Foss K. A. Sage, 2009. p. 1174. [tiešsaiste] [Skatīts 19.04.2021.] https://teddykw2.files.wordpress.com/2013/10/encyclopedia-of-communication-theory.pdf
2. Butchart, Garnet C. (2019). Embodiment, Relation, Community: A Continental Philosophy of Communication. Penn State University. p. 208.
3. Herbsts D. Komunikācija uzņēmumā. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 119 lpp. 4. Reņģe V. Mūsdienu organizāciju psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 215 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1. Milēviča I. Ievads komunikācijas teorijās. Lekciju konspekts [tiešsaiste] [skatīts 10.12.2021.]. Pieejams: https://www.alberta-koledza.lv/upload/old/downloads/Ievads_komunik_teorijas.pdf
2. Rozenvalde I. Preses lasītāja svešvārdu vārdnīca. Rīga: Nordik, 2004. 520 lpp. 3. Frīdmens T.L. Pasaule ir plakana: īsa 21. gadsimta vēsture. Rīga: Jumava, 2009. 566 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1. Psiholoģijas pasaule: PP. Rīga: Daro Cēsis. 2007.-2010. ISSN 1691-0435
2. International Journal of Marketing & Business Communication. ISSN: 2277-484X. Pieejams: http://manuscript.publishingindia.com/index.php/IJMBC 3. Journal of Business Communication. Published by Sage Publications. ISSN (printed) 0021-9436. ISSN (electronic) 1552-4582.