Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | KomZ3002 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 24 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 8 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 19/04/2021 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Juris Vuguls |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Encyclopedia of Communication Theory. Editors - Littlejohn S. W., Foss K. A. Sage, 2009. p. 1174. [tiešsaiste] [Skatīts 19.04.2021.] https://teddykw2.files.wordpress.com/2013/10/encyclopedia-of-communication-theory.pdf
2. Butchart, Garnet C. (2019). Embodiment, Relation, Community: A Continental Philosophy of Communication. Penn State University. p. 208. 3. Herbsts D. Komunikācija uzņēmumā. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 119 lpp. 4. Reņģe V. Mūsdienu organizāciju psiholoģija. Rīga: Zvaigzne ABC, 2007. 215 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Milēviča I. Ievads komunikācijas teorijās. Lekciju konspekts [tiešsaiste] [skatīts 10.12.2021.]. Pieejams: https://www.alberta-koledza.lv/upload/old/downloads/Ievads_komunik_teorijas.pdf
2. Rozenvalde I. Preses lasītāja svešvārdu vārdnīca. Rīga: Nordik, 2004. 520 lpp. 3. Frīdmens T.L. Pasaule ir plakana: īsa 21. gadsimta vēsture. Rīga: Jumava, 2009. 566 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Psiholoģijas pasaule: PP. Rīga: Daro Cēsis. 2007.-2010. ISSN 1691-0435
2. International Journal of Marketing & Business Communication. ISSN: 2277-484X. Pieejams: http://manuscript.publishingindia.com/index.php/IJMBC 3. Journal of Business Communication. Published by Sage Publications. ISSN (printed) 0021-9436. ISSN (electronic) 1552-4582. |