Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code EkonM005
Kreditpunkte (ECTS) 4
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 108
Vorlesungen (Stundenzahl) 12
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 20
Arbeit im Labor (Stundenzahl) 0
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 76
Bestätigt am (Datum) 19/12/2023
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Baiba Rivža

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Ersetzte/r Kurs/e
Ekon5137 [GEKO5137]
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
2. Lilien G.L.,Rangaswamy A., Bruyn A. D., Principles of Marketing Engineering and Analytics, DecisionPro, inc., 2018, 314.p.
3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp., il.
4.Churchill G.A., Lacobucci D. Marketing Research: Methodological Foundations. Cengage Learning, 2018, 592.p. 5.Szwacka-Mokrzycka J., Rivza B., Lemanowicz M., Uljanova E. A study on consumer behaiour in the food market Eastern European |Countries case. Warsaw University of Life Sciences Press, Warsaw, 2021, 143 pp.
Weiterfuhrende Literatur
1.Gililand M.,Tashman L.,Sglavo U. Business Forecasting: A Practical Approach,Wiley, 2015, 336 p.
2.Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008, 251 lpp.
3.Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: Jumava, 2007, 201 lpp.
4.Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 232 lpp.
5.Parnell John A. Strategic management. Theory and Practice, Sage, 2014, 53.-117.p.
6.Praude V. Menedžments: 1.grāmata. Rīga: Burtene. ”Pārmaiņu un inovāciju menedžments”, 470.-496.lpp. 2012.
7.Rivža B., Zvirbule A., Grīnberga-Zālīte G., Pelše M., Jermolajeva E., Krūzmētra M., Rivža P., Štefenberga D., Gudele I., Ābele L., Hohlova V. Latvijas spēks ilgi pastāvēt. Jelgava: SIA Jelgavas Tipogrāfija. 2022., 479 lpp.
8.Simtam pāri. Viedā Latvija., Galvenā redaktore B.Rivža, LZA, 2018., 416 lpp. 9.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā. Autoru kolektīvā zinātniskā monogrāfija, galvenā redaktore Irina Pilvere, Latvijas Lauksaimniecības universitāte un Dārzkopības institūts, SIA Drukātava, Jelgava, 2021., 464 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.“Journal of International Marketing”, American Marketing Association. ISS (printed): 1069-031X. ISSN (electronic): 1547-7215
2.“European Journal of Marketing”. Emerald Insight. ISSN: 0309-0566 3.“Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679