Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Ekon3130 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 16 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 16 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 29/10/2020 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Sandija Zēverte-Rivža |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Chaffey D. Digital marketing. 6th Edition. US: Pearson, 2015. 728 p.
2.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 1. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 464 lpp. 3.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 404 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga, Burtene, 2018, 256 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Atherton J. Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement. London: Kogan Page, 2019. 272 p.
2.Kērkpatriks D. Facebook efekts. Rīga: Zvaigzne ABC, 2012. 404 lpp. 3.Lambert J., Digital storytelling: capturing lives, creating community. London: Routledge, 2013. 206 p. 4.Rožukalne A. Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 351 lpp. 5.Skots D.M. Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 294 lpp. 6.Šmits E. Jaunais digitālais laikmets. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 399 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.College Textbook for Digital Marketing and Social Media. Pieejams: https://ondigitalmarketing.com/learn/odm/
2.Marketing Dive. Pieejams: https://www.marketingdive.com/ 3.Marketing Tech. Pieejams: https://marketingtechnews.net/ 4.Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācija. Pieejams: https://lmpa.lv/ 5.The Economic Times. Pieejams: https://economictimes.indiatimes.com/topic/Digital-marketing |