Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kurstitel
Kurs-Code Ekon3130
Kreditpunkte (ECTS) 3
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 81
Vorlesungen (Stundenzahl) 16
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 16
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 49
Bestätigt am (Datum) 29/10/2020
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Sandija Zēverte-Rivža

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Chaffey D. Digital marketing. 6th Edition. US: Pearson, 2015. 728 p.
2.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 1. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 464 lpp.
3.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija 2. grāmata. Rīga: Burtene, 2015. 404 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā. Rīga, Burtene, 2018, 256 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1.Atherton J. Social Media Strategy: A Practical Guide to Social Media Marketing and Customer Engagement. London: Kogan Page, 2019. 272 p.
2.Kērkpatriks D. Facebook efekts. Rīga: Zvaigzne ABC, 2012. 404 lpp.
3.Lambert J., Digital storytelling: capturing lives, creating community. London: Routledge, 2013. 206 p.
4.Rožukalne A. Kas? Kur? Kāda? Mūsdienu mediju auditorija. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2011. 351 lpp.
5.Skots D.M. Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2009. 294 lpp. 6.Šmits E. Jaunais digitālais laikmets. Rīga: Zvaigzne ABC, 2017. 399 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.College Textbook for Digital Marketing and Social Media. Pieejams: https://ondigitalmarketing.com/learn/odm/
2.Marketing Dive. Pieejams: https://www.marketingdive.com/
3.Marketing Tech. Pieejams: https://marketingtechnews.net/
4.Latvijas Mārketinga profesionāļu asociācija. Pieejams: https://lmpa.lv/ 5.The Economic Times. Pieejams: https://economictimes.indiatimes.com/topic/Digital-marketing