Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kurstitel | |
Kurs-Code | Ekon3120 |
Kreditpunkte (ECTS) | 6 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 162 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 24 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 40 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 98 |
Bestätigt am (Datum) | 07/04/2015 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Arnis Lēnerts |
|
Vorkenntnisse | |
Ekon1001, Soci2036, |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1. Freijers V. Tūrisma mārketings: uz tirgu orientēta tūrisma mikroekonomikas un makroekonomikas pārvaldība. Rīga : Biznesa augstskola Turība, 2011, 621 lpp.
2. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp. 3. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp. 4. Hārts Dž., Dausta B. Panākumu plāns: e-MĀRKETINGS. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2007. 314 lpp. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1. Dombrava E. Radošais mārketings. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”, 2008. 194 lpp.
2. Kotlers F. Mārketinga pamati. Rīga: Jumava, 2006. 648 lpp. 3. Čans V. Zilā okeāna stratēģija: kā izveidot tirgus telpu bez sāncensības un padarīt konkurenci nebūtisku. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 236 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1. Mājas lapu veidošana. [tiešsaiste]. [skatīts 28.05.2015.]. Pieejams: http://www.w3schools.com/default.asp. 2. Krāsu modeļi. [tiešsaiste]. [skatīts 28.05.2015.]. Pieejams: http://www.javascripter.net/faq/hextorgb.htm |