Excel
Kurstitel
Kurs-Code Ekon3108
Kreditpunkte (ECTS) 6
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 162
Vorlesungen (Stundenzahl) 32
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 32
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) 98
Bestätigt am (Datum) 13/09/2011
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
, Gunta Grīnberga-Zālīte

Vorkenntnisse
Ekon1024,
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp.
2.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
3.Kotler P., Keller K.L. Marketing Management, 14th ed., Pearson Education, 2012. 812p. E-grāmata, pieejama: http://socioline.ru/files/5/283/kotler_keller_-_marketing_management_14th_edition.pdf
Weiterfuhrende Literatur
1.Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital, 2016. E-grāmata, pieejama: http://www.ebook777.com/marketing-4-0-moving-traditional-digital/
2.Kotler P., Meller K.L. Marketing Management. Prentice Hall, 2015, 832p.
3.Praude V., Šalkovska J. Satura mārketings internetā, Rīga, Burtene, 2018, 256.lpp.
4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija : reklāma, produktu realizācijas veicināšana, tiešais mārketings, interaktīvais mārketings, sabiedriskās saskarsmes, sponsorēšana, personiskā apkalpošana, izstādes, Rīga, Burtene, 2015, 464. lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.“Dienas Bizness” , nedēļas laikraksts : Latvijas biznesa avīze
2.“Kapitāls”, Rīga: SIA BIG Media, ISSN 1407-2505
3.“The Economist”, London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613.