Kurstitel | |
Kurs-Code | Ekon3104 |
Kreditpunkte (ECTS) | 3 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 81 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 20 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 12 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 49 |
Bestätigt am (Datum) | 19/11/2019 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Arnis Lēnerts |
|
Vorkenntnisse | |
Ekon2128, Ekon3106, Ekon3108, Ekon3115, Psih3010, Soci2036, VadZ3038, |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2.Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp. 3.Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010. |
|
Weiterfuhrende Literatur | |
1.Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2.Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp. 3.Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp. |
|
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2.Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv 3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju |