Kurstitel | |
Kurs-Code | PedaD041 |
Kreditpunkte (ECTS) | 6 |
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) | 162 |
Vorlesungen (Stundenzahl) | 24 |
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge | 40 |
Selbststandige Arbeit des Studenten (Stunden) | 98 |
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft) | |
, Iveta Kokle-Narbuta |
|
Vorkenntnisse | |
ValoD001, ValoD002, Fachsprache Deutsch fuer Forschung |
|
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen | |
1.Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 2.Cohen L., Manion L., Morrison K. Research Methods in Education. London; New York: Routledge, 2011. 638 p. 3.Trimer J. Writing with a Purpose. Houghton Mifflin School, 2009. 610 p. 4.Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga, 2005. 281 lpp. | |
Weiterfuhrende Literatur | |
1.American Psychological Association. Using American Psychological Association (APA) Format. Updated to 5th Edition. 2010. Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html. 2.Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava: LLU, 2002. 134 lpp. 3.Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Jelgava: LLU, 2011. 160 lpp. (CD formātā). Sērija „Izglītības ekoloģija”. 4.Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, 2007. Sērija „Izglītības ekoloģija”. 5.Pētniecība: teorija un prakse. K. Mārtinsones, A. Piperes, D. Kamerādes zin. redakcijā. Rīga: RaKa, 2016. 546 lpp. | |
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften | |
1.Higher Education. The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2.Journal of Further and Higher Education. Print ISSN: 0309-877X, Online ISSN: 1469-9486 3.Journal of Teacher Education for Sustainability. Institute of sustainable Education Daugavpils University. Print ISSN: 1691-4147 Online ISSN: 1691-5534 |