Kurstitel
Kurs-Code PedaD041
Kreditpunkte 4
ECTS-Punkte 6
Stundenzahl insgesamt (im Auditorium) 64
Vorlesungen (Stundenzahl) 24
Stundenzahl fŅr Seminare und praktische Arbeitsaufträge 40
 
Kurs ausgearbeitet von (Lehrkraft)
Iveta Kokle-Narbuta

Vorkenntnisse
ValoD001,
ValoD002, Fachsprache Deutsch fuer Forschung
Zur einfŅhrenden LektŅre empfohlen
1.Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 2.Cohen L., Manion L., Morrison K. Research Methods in Education. London; New York: Routledge, 2011. 638 p. 3.Trimer J. Writing with a Purpose. Houghton Mifflin School, 2009. 610 p. 4.Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga, 2005. 281 lpp.
Weiterfuhrende Literatur
1.American Psychological Association. Using American Psychological Association (APA) Format. Updated to 5th Edition. 2010. Purdue University Online Writing Lab. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html.   2.Paura L., Arhipova I. Neparametriskās metodes. SPSS datorprogramma. Jelgava: LLU, 2002. 134 lpp. 3.Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Jelgava: LLU, 2011. 160 lpp. (CD formātā). Sērija „Izglītības ekoloģija”. 4.Katane I. No ekoloģiskās paradigmas līdz vides modelim izglītības pētniecībā. Jelgava: LLU, 2007. Sērija „Izglītības ekoloģija”. 5.Pētniecība: teorija un prakse. K. Mārtinsones, A. Piperes, D. Kamerādes zin. redakcijā. Rīga: RaKa, 2016. 546 lpp.
Zur LektŅre vorgeschlagene Zeitschriften
1.Higher Education. The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2.Journal of Further and Higher Education. Print ISSN: 0309-877X, Online ISSN: 1469-9486 3.Journal of Teacher Education for Sustainability. Institute of sustainable Education Daugavpils University. Print ISSN: 1691-4147 Online ISSN: 1691-5534