Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса VadZ5097
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 12
Kоличество часов семинаров и практических занятий 12
Количество часов самостоятельной работы студента 57
Дата утвеждения курса 19/01/2022
 
Разработчик курса
, Gunta Grīnberga-Zālīte

6979@@Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Учебная литературa
1. Lenssen G. G.,Smith N. C., Editors. Managing Sustainable Business: An Executive Education Case and Textbook, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē: https://pb1lib.org/book/3577941/7b3c90.
2.Santos J., H. D.e A. International Business Strategy. Oakville, ON: Society Publishing, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē bibliotēkas datubāzē eBook Academic Collection (EBSCOhost) ar LLU lietotājkontu: https://search-ebscohost-com.ezproxy.llu.lv/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=2014147&site=ehost-live&scope=site
https://web.s.ebscohost.com/ehost/detail/detail?vid=4&sid=6add4848-ac46-444b-9f91-4ed069b1f021%40redis&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=2014147&db=nlebk.
3.Baaij M., Reinmoeller P. Mapping a Winning Strategy: Developing and Executing a Successful Strategy in Turbulent Markets, 2018. United King NorthAmerica: Emerald Publishing, 248 p.
4.Mooij M. Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes. Thousand Oaks, CA: SagePub, 2019. 488 p.
Дополнительная литература
1.Albaum G., Duerr E., Josiassen A. International Marketing and Export Management.: Eight edition. Harlow, United Kingdom: Pearson, 2016. xxvi,715 p.
2.Bütüner H. Case Studies in Strategic Planning. Boca Raton: Taylor&Francis, 2020.
3.Competitiveness of Latvian enterprises in external markets = Latvijas uzņēmumu konkurētspēja ārējos tirgos. Redaktores Krūmiņa M., Zasova. Riga: The University of Latvia Press (UL Press), 2018. 240 lpp. Pieejams: http://www.sustinno.lv/userfiles/sustinno-gramata-B.pdf
4.Dersky H. International Management. Managing Across Borders and Cultures. Harlow, Pearson, 2014., pp. 407 p.
5.Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital, 2016, (E-grāmata), pieejama: http://www.ebook777.com/marketing-4-0-moving-traditional-digital/
6.Larcker D., Tayan B. Corporate Governance Matters. 2nd Edition., Pearson Education, 2016., pp. 441 p.
7.David P. A. Pierre, A.D. International Logistics: The Management of Internationale Trade., 5th Edition. Cicero Books, LLC, 2017., pp 745 p.
8.Praude V. Menedžments. 1. grāmata, 3. izd. Rīga : Burtene, 2012.
9.Praude V. Menedžments. 2. grāmata, 3. izd. Rīga, Burtene, 2012.
10.Sviķis A. Matric tīklojums. Oriģināls biznesa pārvaldības modelis. Rīga: Apgāds Zvaigzne ABC, 2018.
11.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā: zinātniska monogrāfija. Latvijas Lauksaimniecības universitāte, LLU APP Dārzkopības institūts. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2021.
Периодика и другие источники информации
1.Dienas Bizness:, nedēļas laikraksts.: Latvijas biznesa avīze.
2.iBizness., Rīga: Izdevniecība iŽurnāli. Pieejams: https://ibizness.lv/
3.The Economist., London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613. Pieejams: http://www.economist.com/?sa_campaign=econsubs/europe/subspage/imglink.