Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | VadZ5097 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 12 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 12 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 57 |
Дата утвеждения курса | 19/01/2022 |
Разработчик курса | |
, Gunta Grīnberga-Zālīte |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1. Lenssen G. G.,Smith N. C., Editors. Managing Sustainable Business: An Executive Education Case and Textbook, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē: https://pb1lib.org/book/3577941/7b3c90.
2.Santos J., H. D.e A. International Business Strategy. Oakville, ON: Society Publishing, 2019. E-grāmata, pieejama tiešsaistē bibliotēkas datubāzē eBook Academic Collection (EBSCOhost) ar LLU lietotājkontu: https://search-ebscohost-com.ezproxy.llu.lv/login.aspx?direct=true&db=e000xww&AN=2014147&site=ehost-live&scope=site https://web.s.ebscohost.com/ehost/detail/detail?vid=4&sid=6add4848-ac46-444b-9f91-4ed069b1f021%40redis&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZSZzY29wZT1zaXRl#AN=2014147&db=nlebk. 3.Baaij M., Reinmoeller P. Mapping a Winning Strategy: Developing and Executing a Successful Strategy in Turbulent Markets, 2018. United King NorthAmerica: Emerald Publishing, 248 p. 4.Mooij M. Global Marketing and Advertising: Understanding Cultural Paradoxes. Thousand Oaks, CA: SagePub, 2019. 488 p. |
|
Дополнительная литература | |
1.Albaum G., Duerr E., Josiassen A. International Marketing and Export Management.: Eight edition. Harlow, United Kingdom: Pearson, 2016. xxvi,715 p.
2.Bütüner H. Case Studies in Strategic Planning. Boca Raton: Taylor&Francis, 2020. 3.Competitiveness of Latvian enterprises in external markets = Latvijas uzņēmumu konkurētspēja ārējos tirgos. Redaktores Krūmiņa M., Zasova. Riga: The University of Latvia Press (UL Press), 2018. 240 lpp. Pieejams: http://www.sustinno.lv/userfiles/sustinno-gramata-B.pdf 4.Dersky H. International Management. Managing Across Borders and Cultures. Harlow, Pearson, 2014., pp. 407 p. 5.Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. Marketing 4.0 Moving from Traditional to Digital, 2016, (E-grāmata), pieejama: http://www.ebook777.com/marketing-4-0-moving-traditional-digital/ 6.Larcker D., Tayan B. Corporate Governance Matters. 2nd Edition., Pearson Education, 2016., pp. 441 p. 7.David P. A. Pierre, A.D. International Logistics: The Management of Internationale Trade., 5th Edition. Cicero Books, LLC, 2017., pp 745 p. 8.Praude V. Menedžments. 1. grāmata, 3. izd. Rīga : Burtene, 2012. 9.Praude V. Menedžments. 2. grāmata, 3. izd. Rīga, Burtene, 2012. 10.Sviķis A. Matric tīklojums. Oriģināls biznesa pārvaldības modelis. Rīga: Apgāds Zvaigzne ABC, 2018. 11.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā: zinātniska monogrāfija. Latvijas Lauksaimniecības universitāte, LLU APP Dārzkopības institūts. Jelgava: Latvijas Lauksaimniecības universitāte, 2021. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.Dienas Bizness:, nedēļas laikraksts.: Latvijas biznesa avīze.
2.iBizness., Rīga: Izdevniecība iŽurnāli. Pieejams: https://ibizness.lv/ 3.The Economist., London: Economist Newspaper Ltd. ISSN 0013-0613. Pieejams: http://www.economist.com/?sa_campaign=econsubs/europe/subspage/imglink. |