Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | VadZ3065 |
Кредитные пункты (ECTS) | 6 |
Общее количество часов | 162 |
Kоличество часов лекций | 16 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 48 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 98 |
Дата утвеждения курса | 22/02/2023 |
Разработчик курса | |
, Aina Muška |
|
Предварительные знания | |
Ekon2122, Ekon3108, |
|
Учебная литературa | |
1.Babris, S., Kaļķis, H., Pikšs, M., Sorokins, V. Praktiskais LEAN. Rīga: BEA, 2021. 328 lpp.
2.Babris, S., Kaļķis, H., Mūrnieks J., Piekuss, U. LEAN risinājumi efektīvākam biznesam. Rīga: BEA, 2016. 187 lpp. 3.Dahlgaard, J.J., Khanji, G.K., & Kristensen, K. Fundamentals of Total Quality Management. Taylor & Francis Group, 2016. 388 p. (grāmata pieejama e-studijās pdf formātā) 4.Duffy G. L. The ASQ Quality Improvement Pocket Guide: Basic History, Concepts, Tools, and Relationships. ASQ Quality Press, 2013. 141 p. 5.Walker H. F. Certified Quality Inspector Handbook. 2nd Edition. Milwaukee, Wis.: ASQ Quality Press, 2012. 481 p. 6.Kubiak T. M. ASQ Pocket Guide for the Certified Six Sigma Black Belt. Milwaukee, Wisconsin: ASQ Quality Press, 2014. 313 p. 7.Liniņa I. Kā piesaistīt un noturēt pircēju. Rīga: Biznesa augstskola Turība, 2018. 187 lpp. 8.Krūmiņš J., Krūmiņa I. Statistisko metožu lietošana kvalitātes vadīšanā un nodrošināšanā. Rīga: LU, 2001. 42 lpp. 9.Gerberihs K. V. Salīdzināšana jeb benchmarking. Rīga: De Novo, 2004. 128 lpp. 10.Taminens K. EFQM. Izcilības modelis biznesa organizācijām. Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. Rīga: Biedrība ”Latvijas Biznesa konsultantu asociācija”, 2007. 170 lpp. 11.Heppell, M. Pieczvaigžņu serviss ar minimāliem ieguldījumiem. Rīga: Zvaigzne ABC, 2010. 136 lpp. |
|
Дополнительная литература | |
1.Gygi C., Williams B. Six Sigma for Dummies. John Wiley & Sons, 2012. 408 p.
2.Oakland, J. S., Robert J. Oakland, R.J., & M. A. Turner, M.A. Total Quality Management and Operational Excellence: Text with Cases. New York, NY: Routledge, 2020. 556 p. 3.Barone St., Franco E. L. Statistical Managerial Techniques for Six Sigma Methodology: Theory and Application. John Wiley & Sons, 2012. 382 p. 4.Lāmanens K., Tominens K. Procesu vadības izcilības kritēriji. Organizācijas novērtēšanas rokasgrāmata. Rīga: Biedrība ”Latvijas Biznesa konsultantu asociācija”, 2007. 120 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.Quality Progress. Publisher: American Society for Quality. Publication type: Journals. ISSN: 0033524X
2.Quality Management Journal. Published by American Society for Quality. ISSN: 1068-6967 3.Leilands un Putnis mājas lapa. Pieejams: https://leiput.lv/index.php/kvalitates-vadiba 4.Biznesa efektivitātes asociācijas mājas lapa. Pieejams: https://www.efektivs.lv/lv/ 5.American Society for Quality mājas lapa. Pieejams: www.asq.org (ir pieejamas kvalitātes vadības instrumentu veidnes (templates)) 6.European Foundation for Quality Management mājas lapa. Pieejams: www.efqm.org |