| Hазвание курса | |
| Код курса | Peda5028 | 
| Кредитные пункты (ECTS) | 3 | 
| Общее количество часов | 81 | 
| Kоличество часов лекций | 16 | 
| Kоличество часов семинаров и практических занятий | 16 | 
| Количество часов самостоятельной работы студента | 49 | 
| Дата утвеждения курса | 20/04/2011 | 
| Разработчик курса | |
| ,  Anita Aizsila , Ludis Pēks  | 
|
| 6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas  | 
|
| Учебная литературa | |
| 1. Geske A., Grīnfelds A. Izglītības pētniecība. Rīga: LU Akadēmiskais apgāds, 2006. 261 lpp. 
 2. Kroplijs A., Raščevska M. Kvalitatīvās pētniecības metodes sociālajās zinātnēs. Rīga: RaKa, 2004. 178 lpp. 3. Raščevska M. Psiholoģisko testu un aptauju konstruēšana un adaptācija. Rīga: RaKa, 2005. 281 lpp. 4. Creswell J.W. Educational research: planning, conducting, and evaluating quantitative and qualitative research. Los Angeles, CA: Sage Publications, 2008. 670. p.  | 
|
| Дополнительная литература | |
| 1. Briede B., Pēks L. Ekoloģiskā pieeja izglītībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, IMI, 2011. 160 lpp. 
 2. Greenhaus J.H.,Callanan G.A. Encyclopedia of Career Development. 2006. Vol.1, 484 p. Vol. 2, 949 p. 3. Katane I., Pēks L. Izglītības ekoloģija: starpdisciplinārs virziens izglītības pētniecībā. Sērija Izglītības ekoloģija. Jelgava: LLU, IMI, 2006. 55 lpp.  | 
|
| Периодика и другие источники информации | |
| 1. Higher Education.The International Journal of Higher Education Research. Print ISSN: 0018-1560. Online ISSN: 1573-174X 2. American Psychological Association. Using American Psychological Association (APA) Format. (Updated to 5th Edition). Purdue University Online Writing Lab. 2010. Available: http://owl.english.purdue.edu/handouts/research/r_apa.html | |