Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | KomZ5003 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 12 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 12 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 57 |
Дата утвеждения курса | 20/12/2021 |
Разработчик курса | |
, Lāsma Līcīte-Ķurbe |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Учебная литературa | |
1.Kazaka O. Pirmā PR grāmata. Rīga: Trendsetter Publishing, 2019,. 182 lpp.
2.Bergstrems B. Vizuālā komunikācija. Rīga: Jāņa Rozes apgāds, 2009,. 240 lpp. 3.Beks K. Mediju un komunikācijas zinātne. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021,. 384 lpp. 4.Praude V., Šalkovska J. Integrētā mārketinga komunikācija I. Rīga: Burtene, 2015,. 464 lpp. 5.Lehtonens J., Siliņa R., Ābelniece B. Riska un krīzes komunikācija. Rīga: Turība, 2011,. 198 lpp. 6.Jones P. Communicating Strategy. Gower, 2008,. p. 198 p. |
|
Дополнительная литература | |
1.Brikše I. Komunikācija. Mediji. Universitāte. Rīga: Apgāds Mansards, 2016,. 304 lpp.
2.Veinberga S. Komunikācija. Teorija un prakse. Rīga: Sava grāmata, 2019,. 336 lpp. 3.Derkevica-Pilskunga J. Domino Effect in Risk and Crisis Communication. Management and Legal Aspects. Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2021,. 312 lpp. 4.Kramiņš E. Retorikas rokasgrāmata. Runāsim skaidri, spilgti, iedarbīgi! Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2016,. 624 lpp. 5.Miri R. Brand Storytelling: Put Customers at the Heart of Your Brand Story. London: Kogan Page, 2020, 232 p. 6.Parson R. The Heart of Communication. London: Hodder & Stoughton, 2020,. 176 p. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1. International Journal of Communication. Online ISSN: 1932-8036
2. Media and Coomunication. Online ISSN: 2183-2439 3. Coomunication Research. Online ISSN: 1552-3810 |