Hазвание курса | |
Код курса | EkonM005 |
Кредитные пункты (ECTS) | 4 |
Общее количество часов | 108 |
Kоличество часов лекций | 12 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 20 |
æоличество лабораторных работ | 0 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 76 |
Дата утвеждения курса | 19/12/2023 |
Разработчик курса | |
, Baiba Rivža |
|
6979@@Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Предыдущая версия курса | |
Ekon5137 [GEKO5137] |
|
Учебная литературa | |
1. Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 2. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 348 lpp.
2. Lilien G.L.,Rangaswamy A., Bruyn A. D., Principles of Marketing Engineering and Analytics, DecisionPro, inc., 2018, 314.p. 3.Praude V. Mārketings: teorija un prakse. 1. grāmata, 3. izd. Rīga: Burtene, 2011. 522 lpp., il. 4.Churchill G.A., Lacobucci D. Marketing Research: Methodological Foundations. Cengage Learning, 2018, 592.p. 5.Szwacka-Mokrzycka J., Rivza B., Lemanowicz M., Uljanova E. A study on consumer behaiour in the food market Eastern European |Countries case. Warsaw University of Life Sciences Press, Warsaw, 2021, 143 pp. |
|
Дополнительная литература | |
1.Gililand M.,Tashman L.,Sglavo U. Business Forecasting: A Practical Approach,Wiley, 2015, 336 p.
2.Kadens R. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. Rīga: SIA Lietišķās informācijas dienests, 2008, 251 lpp. 3.Kotlers F. Mārketings no A līdz Z. Rīga: Jumava, 2007, 201 lpp. 4.Manns I. Bezbudžeta mārketings. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013, 232 lpp. 5.Parnell John A. Strategic management. Theory and Practice, Sage, 2014, 53.-117.p. 6.Praude V. Menedžments: 1.grāmata. Rīga: Burtene. ”Pārmaiņu un inovāciju menedžments”, 470.-496.lpp. 2012. 7.Rivža B., Zvirbule A., Grīnberga-Zālīte G., Pelše M., Jermolajeva E., Krūzmētra M., Rivža P., Štefenberga D., Gudele I., Ābele L., Hohlova V. Latvijas spēks ilgi pastāvēt. Jelgava: SIA Jelgavas Tipogrāfija. 2022., 479 lpp. 8.Simtam pāri. Viedā Latvija., Galvenā redaktore B.Rivža, LZA, 2018., 416 lpp. 9.Vietējo pārtikas ķēžu pārstrukturizēšana un noturības stiprināšana krīzes un pēckrīzes laikā Latvijā. Autoru kolektīvā zinātniskā monogrāfija, galvenā redaktore Irina Pilvere, Latvijas Lauksaimniecības universitāte un Dārzkopības institūts, SIA Drukātava, Jelgava, 2021., 464 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.“Journal of International Marketing”, American Marketing Association. ISS (printed): 1069-031X. ISSN (electronic): 1547-7215
2.“European Journal of Marketing”. Emerald Insight. ISSN: 0309-0566 3.“Journal of Marketing Theory and Marketing Practice”. Association of Marketing Theory and. Practice. US. ISSN: 10696679 |