Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Hазвание курса
Код курса Ekon3104
Кредитные пункты (ECTS) 3
Общее количество часов 81
Kоличество часов лекций 20
Kоличество часов семинаров и практических занятий 12
Количество часов самостоятельной работы студента 49
Дата утвеждения курса 19/11/2019
 
Разработчик курса
, Arnis Lēnerts

Предварительные знания
Ekon2128,
Ekon3106,
Ekon3108,
Ekon3115,
Psih3010,
Soci2036,
VadZ3038,
Учебная литературa
1.Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2.Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp.
3.Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010.
Дополнительная литература
1.Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2.Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp.
3.Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp.
Периодика и другие источники информации
1.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2.Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv
3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju