Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Hазвание курса | |
Код курса | Ekon3104 |
Кредитные пункты (ECTS) | 3 |
Общее количество часов | 81 |
Kоличество часов лекций | 20 |
Kоличество часов семинаров и практических занятий | 12 |
Количество часов самостоятельной работы студента | 49 |
Дата утвеждения курса | 19/11/2019 |
Разработчик курса | |
, Arnis Lēnerts |
|
Предварительные знания | |
Ekon2128, Ekon3106, Ekon3108, Ekon3115, Psih3010, Soci2036, VadZ3038, |
|
Учебная литературa | |
1.Lektauers A., Merkurjevs J., Romānovs A. Elektroniskā komercija: mācību līdzeklis. Rīga: RTU, 2008, 124 lpp
2.Turban E., King D., Lang J. Introduction to Electronic Commerce, 3/E, Prentice Hall, 2011, 928 pp. 3.Stabulnieks J. E-komercijas stratēģija mazos un vidējos uzņēmumos. Rokasgrāmata. Latvijas Tehnoloģiskais centrs, 2010. |
|
Дополнительная литература | |
1.Digitālais mārketings. Informācijas tehnoloģiju nozares konkurētspējas un eksportspējas paaugstināšana. Mācību materiāls. Projekta Nr. Nr.3.2.1.1/16/A/004. 2016, 47 lpp.
2.Atstāja Dz., Dimante Dž., Brīvers I. u.c. Vide un ekonomika. Monogrāfija. Rīga, LU, 2011, 256 lpp. 3.Hārts Dž., Dausta B. Pasākumu plāns: e – mārketings. Rīga: Lietišķās informācijas dienests, 2007, 314 lpp. |
|
Периодика и другие источники информации | |
1.E-komercijas jaunumi – www.ecommercetimes.com
2.Ekonomikas ministrija http://www.em.gov.lv 3.Patērētāju tiesību aizsardzības centrs – www.ptac.gov.lv/lv/content/par-e-komerciju |