Kursa nosaukums | Starpkultūru komunikācija |
Kursa kods | ValoP224 |
Zinātnes nozare | Valodniecība un literatūrzinātne |
Kredītpunkti (ECTS) | 4.5 |
Kopējais stundu skaits kursā | 121.5 |
Lekciju stundu skaits | 30 |
Semināru un praktisko darbu stundu skaits | 18 |
Atbildīgā struktūrvienība | Valodu centrs |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kursa mērķis ir dot studentiem teorētiskas zināšanas par starpkultūru komunikāciju un tas aspektiem komandas darbā mūsdienu Eiropā, attīstīt komunikatīvas prasmes svešvalodā profesionālajā jomā un praktiski pielietot tos izstrādājot starptautiskus projektus; gūt labumus no sadarbības un dažādu kultūru saplūduma tajā. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 LLU Ievads starpkultūras komunikācijā
2 Kultūras jēdziens un tas izveidošanas faktori: vēsturiskie, reliģiskie un ekonomiskie 3 Kultūra un sociālās atšķirības Baltijas valstīs 4 Starpkultūru atšķirības Eiropas Savienībā 5 1. kontroldarbs 6 Komunikācijas stili 7 Sarunu organizēšana 8 Kultūras normas 9 Privātās telpas robežas 10 Starpkultūru šoks 11 2. kontroldarbs 12 Sabiedrība 13 Sabiedrības analīze 14 Semestra individuālā darba aizstāvēšana 15 Semestra individuālā darba aizstāvēšana 16 Eksamens |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Lai sekmīgi nokārtotu kursu studentiem ir jāuzraksta 2 konroldarbi (30% no gala atzīmes), jāuzraksta un jāprezentē referāts par attiecīgo tematu (20% no gala atzīmes), jāapmeklē lekcijas un semināri (20% no gala atzīmes), sekmīgi jānokārto eksāmens (30% no gala atzīmes).Gala atzīmi veido visu atzīmju summa. Zināšanas tiek vērtētas 10 baļļu sistēmā. | |
Obligātā literatūra | |
1. Džons Mouls. Biznesa kultūra un etiķete Eiropas valstīs. J.Rozes apgāds, Rīga, 2003.g
2. Hodgetts, R.M., Luthans, F., “International Management: Culture, Strategy and Behavior”, McGrawhill, 2003 3. Osland, J.O., Bird, A., “Beyond Sophisticated Stereotyping: Cultural Sensemaking inContext”, The Academy of Management Executive, 2000 |
|
Papildliteratūra | |
1. Ridderstale J, Nordstrom K., “Funky Business: Talent Makes Capital Dance”, Pearson Education, 2000
2. Stout L. W., 2001. Leadership: From Mystery to Mastery. – Stockholm School of Economics in Riga. 3. Vons Trompenaars. Riding the Waves of Culture: understanding diversity in global business. 2nd Ed.- McGraw – Hill, N.-Y., 1998, pp. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Adler N. J., “From Boston to Beijing: managing with a world view”, Pfeiffer, 2001
2. Ramirez M., ”Multicultural Multiracial Psychology”, Irwin Professional Pub, 1998 3. Л. М. Симонов, Л. Е. Стровский. Кросс-культурные взаимодействия в международном предпринимательстве. «Юнити», М., 2003 |
|
Piezīmes | |
Priekšmets piedāvāts visām fakultātēm kā izvēles priekšmets. |