Kursa nosaukums | Profesionālā vācu valoda ekonomikā IV |
Kursa kods | ValoP108 |
Zinātnes nozare | Valodniecība un literatūrzinātne |
Zinātnes apakšnozare | Lietišķā valodniecība |
Kredītpunkti (ECTS) | 2.25 |
Kopējais stundu skaits kursā | 60.75 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Latvijas ekonomikas pamatnozares.
2 Ražošanas procesi, nozares rentabilitāte, izredzes, tirgus, produkcijas kvalitāte, resursi. 3 Sekmīgi uzņēmējdarbības priekšnosacījumi, biznesa darbības uzsākšana. 4 1. kontroldarbs. 5 Darba intervija. Kooperācijaun subordinācija. 6 Darbaspēka tirgus. 7 Lauksaimniecība valsts un ES kontekstā. 8 Uzņēmēejdarbība nozarēs. 9 Studenta īpašo interešu loks specialitātē. 10 Biogrāfija, CV, rekomendācija. 11 Fakss, lietišķā sarakste. 12 Iknedēļas informācija masu saziņas līdzekļos. 13 Biznesa plāna projekts, Mērķu formulēšana un analīze. 14 Profesionāls menedžments uzņēmumā. 15 Konkurence un sadarbība Eiropā. 16 Prezentācija. Runas uzstāšanās un tikšanās sagatavošana. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi. Nolasīts referāts studentu konferencē. Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita. | |
Obligātā literatūra | |
1. Buhlmann, R., Fearns, A., Leimbacher, E. Wirtschaftsdeutsch von A bis Z. Langenscheidt: Berlin, 1999, 192 S.
2. Hering A, Matussek M. Geschäfts Kommunikation. Schreiben und Telefonieren. Max Hueber Verlag, 1996, 168 S. 3. Miebs U., Vehovirta L. Kontakt Deutsch. Kursbuch. Langenscheidt KG : Berlin u. MŅnchen, 1997, 163 S. 4. Nicolas, G., Sprenger, M., Weermann, W u.a. Wirtschaft – auf Deutsch. Wirtschaftsdeutsch fŅr die Mittelstufe. Klett Edition Deutsch: MŅnchen, 1995, 326 S. |
|
Papildliteratūra | |
1. Burwitz – Melzer E., Quetz J. Einblicke. Ein deutscher Sprachkurs. Lehrerbegleitbuch. Goethe Institut : MŅnchen, 1999, 191 S.
2. Buscha A., Linthout G. Geschäfts Kommunikation. Verhandlungssprache. Max Hueber Verlag, 1997, 120 S. 3. Hiiemäe, M. Deutsch im Geschäftsleben. Riga : Jumava, 1997, 150 lpp. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Markt. Materialien aus der Presse. Goethe Institut Internationes
2. Presse und Sprache 3. Top Agrar 4. Wirtschaftswoche |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts EF studiju programmas"Ekonomika" obligātajā daļā, 4.semestrī. |