Excel
Kursa nosaukums Profesionālā vācu valoda ekonomikā II
Kursa kods ValoP106
Zinātnes nozare Valodniecība un literatūrzinātne
Zinātnes apakšnozare Lietišķā valodniecība
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Bankas. To funkcijas, piedāvātie pakalpojumi.
2 Norēķinu veidi.
3 Kredīti. Investīcijas.
4 1. kontroldarbs.
5 Reklāma, tās veidi un nesēji.
6 Reklāmas pasākumi, izstādes.
7 Mārketings.
8 Mārketinga pamatprincipi.
9 2. kontroldarbs.
10 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili.
11 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili.
12 3. kontroldarbs.
13 Tūrisms, tā nozīme valstu ekonomikā, ES un ārpus tās.
14 Tūrisma veidi, statistika tās analīze.
15 4. kontroldarbs. 16 Semestra individuālo darbu aizstāvēšana
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi (mājas lasīšana 50 000 rakstu zīmes). Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita.
Obligātā literatūra
1. Buhlmann, R., Fearns, A., Leimbacher, E. Wirtschaftsdeutsch von A bis Z. Langenscheidt: Berlin, 1999, 192 S.
2. Hering A, Matussek M. Geschäfts Kommunikation. Schreiben und Telefonieren. Max Hueber Verlag, 1996, 168 S.
3. Miebs U., Vehovirta L. Kontakt Deutsch. Kursbuch. Langenscheidt KG : Berlin u. MŅnchen, 1997, 163 S. 4. Nicolas, G., Sprenger, M., Weermann, W u.a. Wirtschaft – auf Deutsch. Wirtschaftsdeutsch fŅr die Mittelstufe. Klett Edition Deutsch: MŅnchen, 1995, 326 S.
Papildliteratūra
1. Burwitz – Melzer E., Quetz J. Einblicke. Ein deutscher Sprachkurs. Lehrerbegleitbuch. Goethe Institut : MŅnchen, 1999, 191 S.
2. Buscha A., Linthout G. Geschäfts Kommunikation. Verhandlungssprache. Max Hueber Verlag, 1997, 120 S. 3. Hiiemäe, M. Deutsch im Geschäftsleben. Riga : Jumava, 1997, 150 lpp.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Markt. Materialien aus der Presse. Goethe Institut Internationes
2. Presse und Sprache
3. Top Agrar 4. Wirtschaftswoche
Piezīmes
Priekšmets iekļauts EF studiju programmas"Ekonomika" obligātajā daļā, 2.semestrī.