Excel
Kursa nosaukums Profesionālā angļu valoda ekonomikā II
Kursa kods ValoP102
Zinātnes nozare Valodniecība un literatūrzinātne
Zinātnes apakšnozare Lietišķā valodniecība
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Bankas. To funkcijas, piedāvātie pakalpojumi.
2 Norēķinu veidi.
3 Kredīti. Investīcijas.
4 1. kontroldarbs.
5 Reklāma, tās veidi un nesēji.
6 Reklāmas pasākumi, izstādes.
7 Mārketings.
8 Mārketinga pamatprincipi.
9 2. kontroldarbs.
10 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili.
11 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili.
12 3. kontroldarbs.
13 Tūrisms, tā nozīme valstu ekonomikā, ES un ārpus tās.
14 Tūrisma veidi, statistika tās analīze.
15 4. kontroldarbs. 16 Semestra individuālo darbu aizstāvēšana
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi (mājas lasīšana 50 000 rakstu zīmes). Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita.
Obligātā literatūra
1. An Outline of the American economy. Robert L.McCan. United States Information Agency. 1991.
2. Vaughan James. Economics. Oxford, 1989. 3. Getting started how to set up your own business. Robson Rhodes. Kogan page. 1995.
Papildliteratūra
1. Randy Charles Epping. A Beginner’s Guide to the World Economy. Vintage Books, 1989.
2. Economics Mainstream Readings and Radical Critiques. Edited by David Mermelstein. Random House New York, 1973.
3. David N. Hyman. Economics. Boston, 1989. 4. Thomas C. Taylor ‘An Introduction to Austrian Economics.’ The Ludwig von Mises Institute. Auburn University. Auburn, Alabama, 1988.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Business Central Europe. Business Press, the Economist Group.
2. The European Union: key figures. European Commission.
3. The European Union and World Trade. European Commission. 4. The Economists.
Piezīmes
Priekšmets iekļauts EF studiju programmas"Ekonomika" obligātajā daļā, 2.semestrī.