Kursa nosaukums | Profesionālā angļu valoda ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā IV |
Kursa kods | ValoP012 |
Zinātnes nozare | Valodniecība un literatūrzinātne |
Zinātnes apakšnozare | Lietišķā valodniecība |
Kredītpunkti (ECTS) | 2.25 |
Kopējais stundu skaits kursā | 60.75 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Studentu pieredzes apkopošana un viesnīcas reklāmas sagatavošana avīzei.
2 Vācija – tūrismu zeme. Tūrisma mērķi Eiropā. 3 Tūrisma organizēšanas pieredze Eiropas Savienībā 4 1. kontroldarbs. 5 ES struktūras un funkcijas. 6 Paaugstināta cilvēku mobilitāte paplašinātā Eiropā. 7 Viesnīcu kategoriju pārskats un izvēle. 8 Viesu anketēšana un aptaujas lapu sastādīšana. 9 2. kontroldarbs. 10 Sagatavošanās komandējumam uz ārzemēm. 11 Ceļojumam nepieciešamās lietas. 12 Transporta līdzekļi ceļojumam. 13 3. kontroldarbs. 14 Dažādu ekskursiju programmu izstrādāšana. 15 Semestra individuālo darbu aizstāvēšana. 16 Sagatavošanās eksāmenam. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi (mājas lasīšana 50 000 rakstu zīmes). Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita. | |
Obligātā literatūra | |
1. Baker S., Bradley P., HuytonJ. Principles of Hotel Front Office Operations: A study guide. - Cassell, 1994. - 289 p.
2. Harding K., Henderson P. High Season: English for the Hotel and Tourist Industry.- Oxford University Press, 1996.-176 p. 3. Strategic Management in Tourism. - Oxon, 2000.- 349 p. 4. Swarbrooke Y. Sustainable Tourism Management. - Oxon, 2000. - 371 p. |
|
Papildliteratūra | |
1. Littlejohn A. Company to Company: A new approach to business correspondence in English.- Cambridge University Press, 1993.-120 p.
2. Murphy R. English Grammar in Use: A Self - Study Reference and Practice Book for Intermediate - Students. -Cambridge University Press, 1997.- 350 p. 3. Beaver A. A Dictionary of Travel and Tourism Terminology.-Wallingford, 2002.-308 p. 4. Pētersons R. Angļu Latviešu Tūrisma skaidrojošā vārdnīca. - Rīga: Daugava, 2002, - 300 lpp. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Applied Psychology.
2. Good Housekeeping. 3. Food and Drink. 4. Psychology Today. |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts PTF studiju programmas "Ēdināšana un viesnīcu uzņēmējdarbība" obligātajā daļā 4. semestrī. |