Excel
Kursa nosaukums Profesionālā angļu valoda ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā III
Kursa kods ValoP011
Zinātnes nozare Valodniecība un literatūrzinātne
Zinātnes apakšnozare Lietišķā valodniecība
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Tūrisms kā ekonomikas faktors. Tūrisma veidi.
2 Tūrisma perspektīvas Latvijā.
3 Lauku tūrisma attīstība Latvijā.
4 1. kontroldarbs.
5 Mācību ekskursija pa Jelgavu un viesnīcas „Jelgava” apmeklēšana.
6 Ekskursija pa Rīgu.
7 Ievērojamākās vietas Latvijā.
8 2. kontroldarbs.
9 Apkārtējā vide un tūrisms. Tūristu pārvietošanās veidi.
10 Pārnakšņošanas un uztura iespējas ceļojumā.
11 Studentu prakses un atskaites.
12 Darbs ceļojumu birojā.
13 Kontaktu veidi ar viesnīcām. Lietišķā sarakste.
14 3. kontroldarbs.
15 Psiholoģiskie pamati viesnīcu menedžmentā un cilvēku komunikācijā. 16 Referātu aizstāvēšana.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi ,studentu konferencē nolasīts referāts. Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita.
Obligātā literatūra
1. Baker S., Bradley P., HuytonJ. Principles of Hotel Front Office Operations: A study guide. - Cassell, 1994. - 289 p.
2. Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure - Oxon, 2000.- 387 p.
3. Harding K., Henderson P. High Season: English for the Hotel and Tourist Industry.- Oxford University Press, 1996.-176 p. 4. Strategic Management in Tourism. - Oxon, 2000.- 349 p.
Papildliteratūra
1. Beaver A. A Dictionary of Travel and Tourism Terminology.-Wallingford, 2002.-308 p.
2. Littlejohn A. Company to Company: A new approach to business correspondence in English.- Cambridge University Press, 1993.-120 p.
3. Murphy R. English Grammar in Use: A Self - Study Reference and Practice Book for Intermediate - Students. -Cambridge University Press, 1997.- 350 p. 4. O'Connor P. Electronic Information Distribution in Tourism Hospitality. -Oxon, 2000.- 173 p.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Applied Psychology.
2. Good Housekeeping.
3. Food and Drink. 4. Psychology Today.
Piezīmes
Priekšmets iekļauts PTF studiju programmas "Ēdināšana un viesnīcu uzņēmējdarbība" obligātajā daļā 3. semestrī.