Kursa nosaukums | Angļu valoda ekonomikā I |
Kursa kods | Valo2026 |
Zinātnes nozare | Valodniecība un literatūrzinātne |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Semināru un praktisko darbu stundu skaits | 32 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 49 |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. paed., doc. Ina Gode |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Sevišķa uzmanība tiek pievērsta ekonomikas terminoloģijai. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Bankas. To funkcijas, piedāvātie pakalpojumi
2 Norēķinu veidi. 3 Kredīti. Investīcijas. 4 1. kontroldarbs. Starptautiskā tirzniecība. 5 Frančīses uzņēmumi. 6 Tirgzinības pamatprincipi. 7 Reklāmas veidi. Reklāmas pasākumi, izstādes. 8 Preces mērķauditorijas raksturojums. 9 Darbinieku motivācija. 2. kontroldarbs. 10 Tūrisma veidi. Statistika. 11 Tūrisma nozīme valstu ekonomikā, ES un "ārpus" tās. 12 Starpkultūru saskarsme un kompetence. 13 Lietišķā etiķete un uzvedības normas salīdzinājums dažādām tautām. 14 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili. 15 3. kontroldarbs. Prezentācijas sagatavošana. 16 Semestra individuālo darbu aizstāvēšana. Eksāmens. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi (mājas lasīšana 50 000 rakstu zīmes). Izveidots patstāvīgo darbu portfolio. Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita. | |
Obligātā literatūra | |
1. Glossary of European Union Terminology. R., 2004.
2. New Insights Into Business. Graham Tullis, Tonya Trappe. Longman. 2000. 3. Market Leader. Adrian Pilbeam, International Management. Pearson Education Limited. 2000. 4. Test Your Professional English. Marketing. Simon Sweeney, 2002. 5. English Reader for the Students of Economics. Moscow, 2002. |
|
Papildliteratūra | |
1. Longman Business English Dictionary. Longman. 2000.
2. A Beginner's Guide to the World Economy. Vintage Books, 1989. 3. Economics.David N.Hyman, Boston, 1989. 4. Professional Interactions. Matthews Marino, Prentice Hall. 1990. 5. Test Your Professional English. Management. Simon Sweeney, 2002. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. The European Union: key figures. European Commision
2. The Economist. 3. The European Union and the World Trade. European Commission. 4. The Baltic Times. Business Pages. 5. Europe's Business Magazine "EuroBusiness". www.eurobusiness.net |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts EF "Komercdarbība un uzņēmuma vadība" studiju programmas obligātajā daļā, 1.semestrī. |