Kursa nosaukums | Profesionālā angļu valoda ekonomikā II |
Kursa kods | Valo2004 |
Zinātnes nozare | Valodniecība un literatūrzinātne |
Zinātnes apakšnozare | Lietišķā valodniecība |
Kredītpunkti (ECTS) | 3.75 |
Kopējais stundu skaits kursā | 101.25 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kurss paredz profesionālās svešvalodas zināšanu un prasmju apguvi, lai tā kalpotu par līdzekli profesionālās kvalifikācijas pilnveidei un saziņai ar ārzemju studentiem un speciālistiem. Sevišķa uzmanība tiek pievērsta ekonomikas terminoloģijai. Programma paredz pilnveidot studentu prasmes dažādos komunikāciju veidos un līmeņos. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Bankas. To funkcijas, piedāvātie pakalpojumi
2 Norēķinu veidi. 3 Kredīti. Investīcijas. 4 1. kontroldarbs 5 Frančīses uzņēmumi. 6 Tirgzinības pamatprincipi. 7 Reklāmas veidi. Reklāmas pasākumi, izstādes. 8 Preces mērķauditorijas raksturojums. 9 2. kontroldarbs. 10 Tūrisma veidi. Statistika. 11 Tūrisma nozīme valstu ekonomikā, ES un "ārpus" tās. 12 Starpkultūru saskarsme un kompetence. 13 Lietišķā etiķete un uzvedības normas salīdzinājums dažādām tautām. 14 Menedžments. Uzņēmuma vadīšanas principi un stili. 15 3. kontroldarbs. 16 Semestra individuālo darbu aizstāvēšana. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Sekmīgi uzrakstīti pārbaudes darbi, izstrādāti semestra individuālie darbi (mājas lasīšana 50 000 rakstu zīmes). Izveidots patstāvīgo darbu portfolio. Kavēto nodarbību skaits nepārsniedz 20% no kopējā auditoriju nodarbību skaita. | |
Obligātā literatūra | |
1. An Outline of the American Economy. Robert L.McCan. United States Information Agency. 1991
2. New Insights Into Business. Graham Tullis, Tonya Trappe. Longman. 2000 3. Market Leader. Adrian Pilbeam, International Management. Pearson Education Limited. 2000 4. Getting Started. How to Set up your own Business. Robson Rhodes. Kogan Page. 1995 |
|
Papildliteratūra | |
1. Longman Business English Dictionary. Longman. 2000
2. A Beginner's Guide to the World Economy. Vintage Books, 1989 3. Economics.David N.Hyman, Boston, 1989 4. Professional Interactions. Matthews Marino, Prentice Hall. 1990 |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. The European Union: key figures. European Commision
2. The Economist. 3. The European Union and the World Trade. European Commission. 4. The Baltic Times. Business Pages. |
|
Piezīmes | |
Priekšmets iekļauts EF "Ekonomika" studiju programmas obligātajā daļā, 2.semestrī. |