Kursa nosaukums | Ražošanas prakse II Tirgvedībā |
Kursa kods | VadZP003 |
Zinātnes nozare | Vadībzinātne (nav zn) |
Kredītpunkti (ECTS) | 4.5 |
Kopējais stundu skaits kursā | 121.5 |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. habil. oec., prof. Baiba Rivža Dr. oec., Inta Slavinska |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Tirgzinības prakses mērķis - iepazīt ar produkcijas noieta organizēšanu un vadīšanu saistītās problēmas un procesus konkrētā uzņēmumā. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Iepazīšanās ar ražošanas prakses uzņēmumu
2 Iepazīties ar preču noietu regulējošiem un reglamentējošiem aktiem 3 Uzņēmuma noieta tirgus attīstības izpēte 4 Produkcijas noieta plānošana un organizācija 5 Uzņēmuma preču noieta stratēģija un taktika 6 Uzņēmuma mārketinga vides vērtējums 7 Uzņēmuma mārketinga vidi ietekmējošo faktoru vērtējums 8 Uzņēmuma mārketinga vidi ietekmējošo faktoru vērtējums 9 Uzņēmuma konkurentu noteikšana 10 Uzņēmuma tirgus daļas vērtējums 11 Uzņēmuma preču pircēja noteikšana un novērtšana 12 Uzņēmuma preču noieta veicināšanas pasākumi 13 Noieta veicināšanas uzlabošanas nepieciešamības noteikšana 14 Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana 15 Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas pasākumi 16 Priekšlikumu izstrāde |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Students ražošanas praksi veic patstāvīgi, ievērojot prakses vadītāja noteikumu. Ražošanas prakses atskaiti iesniedz un aizstāv norādītajā termiņā, saņemot novērtējumu "ieskaitīts". | |
Piezīmes | |
Ražošanas prakse II iekļauta kā obligāta EF profesionālā bakalaura studiju programmas "Komercdarbība un uzņēmuma vadība" obligātajā daļā. |