Excel
Kursa nosaukums Ražošanas prakse II Tirgvedībā
Kursa kods VadZP003
Zinātnes nozare Vadībzinātne (nav zn)
Kredītpunkti (ECTS) 4.5
Kopējais stundu skaits kursā 121.5
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. habil. oec., prof. Baiba Rivža
Dr. oec., Inta Slavinska

Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Tirgzinības prakses mērķis - iepazīt ar produkcijas noieta organizēšanu un vadīšanu saistītās problēmas un procesus konkrētā uzņēmumā.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Iepazīšanās ar ražošanas prakses uzņēmumu
2 Iepazīties ar preču noietu regulējošiem un reglamentējošiem aktiem
3 Uzņēmuma noieta tirgus attīstības izpēte
4 Produkcijas noieta plānošana un organizācija
5 Uzņēmuma preču noieta stratēģija un taktika
6 Uzņēmuma mārketinga vides vērtējums
7 Uzņēmuma mārketinga vidi ietekmējošo faktoru vērtējums
8 Uzņēmuma mārketinga vidi ietekmējošo faktoru vērtējums
9 Uzņēmuma konkurentu noteikšana
10 Uzņēmuma tirgus daļas vērtējums
11 Uzņēmuma preču pircēja noteikšana un novērtšana
12 Uzņēmuma preču noieta veicināšanas pasākumi
13 Noieta veicināšanas uzlabošanas nepieciešamības noteikšana
14 Uzņēmuma konkurētspējas noteikšana
15 Uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanas pasākumi 16 Priekšlikumu izstrāde
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Students ražošanas praksi veic patstāvīgi, ievērojot prakses vadītāja noteikumu. Ražošanas prakses atskaiti iesniedz un aizstāv norādītajā termiņā, saņemot novērtējumu "ieskaitīts".
Piezīmes
Ražošanas prakse II iekļauta kā obligāta EF profesionālā bakalaura studiju programmas "Komercdarbība un uzņēmuma vadība" obligātajā daļā.