Kursa nosaukums | Pārtikas produktu sistēmas inovatīvā attīstība |
Kursa kods | VadZ6006 |
Zinātnes nozare | Vadībzinātne (nav zn) |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 81 |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Studiju priekšmetā apgūst janu produktu ieviešanu ražošanā un veiksmīgu realizēšanu tirdzniecībā. Lekciju laikā noskaidro jaunu produktu ieviešanas ekonomiskos aspektus kā arī inovatīvās attīstības pamatposmus - stratēģiskās plānošanas, ideju, pārbaudes, attīstības un komercializācijas posmu. Iegūtās teorētiskās zināšanas studenti pielieto kursa darbā, izstrādājot jaunu pārtikas produktu. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Pārtikas produktu sistēmu inovatīvās attīstības ekonomiskie aspekti;
2 Jaunu produktu inovatīvā procesa pamatprincipi; 3 Jaunu produktu izstrāde kā uzņēmuma stratēģijas sastāvdaļa; 4 Ideju attīstības posms 5 Ideju atlase un izvēle, patstāvīgā darba veikšanai 6 Pārbaudes un koncepciju izstrādes posms; 7 Prototipa izveide un koncepciju izstrāde, turpmākajai produktu veidošanai 8 Jauno produktu analīze un testēšana 9 Jauno produktu attīstības posms 10 Jauno produktu attīstība, pilnveidošana un dokumentācijas izveide 11 Inovāciju ražošana un komercializācijas posms 12 Marketinga stratēģijas izveide un pilnveide 13 Jauno produktu realizācijas plāna izstrāde 14 Problēmu -analīzes uzdevums par jaunu produktu ieviešanas procesu pārtikas ražošanas uzņēmumos 15 Likumdošana jaunu produktu akceptēšanai 16 Patstāvīgā darba prezentēšana |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Jāizstrādā un jāaizstāv patstāvīgais darbs. | |
Obligātā literatūra | |
1. Trillon R. edit. Food inovation managament from idea to succes. Food atlantic, 2001.-259 p.
2. Beļčikovs J. Praude V. Marketings. R.: Zvaigzne ABC, 1994. 302p. 3. Kotler P. Principles of marketing. Prentice-Hall, Inc., 1991. 711p. 4. Drucer P. Innovation and enterpreneurship. Perennial Library, 1986. 273p. |
|
Papildliteratūra | |
1. Crawford New product management. IRWIN, 1991. 564p. 2. Ulrich K.T. Eppinger S. product Design and Development. Mc Graw-hill inc., 1995. 288p. | |
Piezīmes | |
Studijas priekšmets iekļauts Pārtikas tehnoloģijas fakultātes akadēmiskās studiju programmas " Pārtikas zinātnē" studiju programmas 3. semestrī. |