Excel
Kursa nosaukums Tirgvedība
Kursa kods VadZ3014
Zinātnes nozare Vadībzinātne (nav zn)
Kredītpunkti (ECTS) 3
Kopējais stundu skaits kursā 81
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits 81
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. habil. oec., prof. Baiba Rivža
Dr. oec., Inta Slavinska
Dr. oec., Rosita Zvirgzdiņa

Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Students izstrādā kursa darbu, kurš apliecina studenta prasmes pielietot apgūtās teorētiskās zināšanas praksē. Kursa darbs atspoguļo studenta zināšanu līmeni studiju priekšmetā, prasmi veikt patstāvīgus pētījumus, izmantot dažādus izziņas avotus, analizēt citu autoru darbus, spējas lakoniski formulēt galvenos secinājumus un koncentrētā veidā izklāstīt darba saturu, aizstāvēt pētījumu rezultātus.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Pētījuma objekta izvēle
2 Pētījuma mērķu un uzdevumu noteikšana.
3 Kursa darba plāna sastādīšana
4 Informācijas avotu apzināšana un studijas.
5 Teorētiskās literatūras apskats un diskusijas veidošana.
6 Pētījuma plāna sastādīšana
7 Pētījuma veikšana
8 Pētījumu datu (informācijas) apkopošana.
9 Apkopoto datu (informācijas) analīze.
10 Pētījuma rezultātu interpretācija
11 Kursa darba rezultatīvo nodaļu izstrāde.
12 Secinājumu un priekšlikumu formulēšana.
13 Literatūras avotu saraksta sastādīšana.
14 Kursa darba strukturālo sadaļu izstrāde, loģisko pāreju izveide.
15 Kursa darba noformēšana. 16 Kursa darba aizstāvēšana.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Kursa darbu students izstrādā patstāvīgi, iesniedz un aizstāv noteiktajā laikā.
Obligātā literatūra
1. Praude V., Beļčikovs J. Mārketings. – R.:Vaidelote, 1999. – 559 lpp.
2. Niedrītis J.Ē. Mārketings / Biznesa augstskola Turība. Ekonomikas fakultāte. - Rīga: SIA “Biznesa augstskola Turība”, 2000. – 240.lpp.:il., tab.
3. Rivža B. Lauksaimniecības un pārtikas produktu mārketinga menedžments / Latvijas Lauksaimniecības universitāte. Ekonomikas fakultāte. – Jelgava: LLU, 2000. - 258.lpp. 4. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. Principles of Marketing. – Cambridge: Prentice Hall Inc., 1999. - p.1032
Papildliteratūra
1. Džounss G. Mārketinga lēmumi. – R.: VTF, 1994. – 232 lpp.
2. Hamblina K. Īsi par mārketingu. – R.: RKS Komercizglītības centrs, 1994. – 95 lpp.
3. Bodo B.Schlegelmilch Marketing Ethics: An International Perspective. 1st ed., London: International Thomson Business Press, 1998 4. Schoel W.F. Guiltinan J.P. Marketing: Contemporary concepts and practices.-Boston:Allyn and Bacon, 1995.-p.790
Periodika un citi informācijas avoti
1. European Journal of Marketing
2. Journal of Marketing Theory and Marketing Practice
3. Journal of Consumer Marketing 4. Agri Marketing
Piezīmes
Priekšmets iekļauts LLU EF profesionālā bakalaura studiju programmas "Komercdarbība un uzņēmuma vadība" pilna un nepilna laika studiju obligātajā daļā.