Kursa nosaukums | Kursa projekts socioloģijā |
Kursa kods | Soci3002 |
Zinātnes nozare | Socioloģija un sociālais darbs |
Zinātnes apakšnozare | Organizāciju un sabiedriskās pārvaldes socioloģija |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 81 |
Kursa apstiprinājuma datums | 29/11/2011 |
Atbildīgā struktūrvienība | Sociālo un humanitāro zinātņu institūts |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Mg. sc. soc., Valda Kronberga Mg. sc. soc., Laima Barisa |
|
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kursa projekts ir studenta patstāvīgais darbs, kurā students parāda prasmi konceptuāli izmantot savas teorētiskās zināšanas socioloģijā, māku analizēt sociālas problēmas. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Kursa projekta temata izvēle
2 Kursa projekta pieteikuma uzrakstīšana un konsultācijas ar kursa darba vadītāju. 3 Kursa projekta pieteikuma uzrakstīšana un iesniegšana 4 Kursa projekta izvērstā plāna izstrāde 5 Projekta galveno virzienu noteikšana. 6 Mērķa noteikšana. 7 Mērķa sasniegšanas uzdevumu izvirzīšana. 8 Projekta programmas izveide. 9 Projekta izstrāde. 10 Projekta izstrāde. 11 Projekta izstrāde. 12 Projekta izstrāde. 13 Projekta izstrāde. 14 Kursa projekta galīgā varianta izstrādāšana un noformēšana 15 Kursa projekts galīgā varianta iesniegšana 16 Kursa projekta novērtēšana. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Savlaicīgi izstrādāts un iesniegts kursa projekts. | |
Obligātā literatūra | |
1. Gidedens A. Sociology. Oxford University Press.1998
2. Henecka H.Grundkurss. Sociologie. Opladen 1994 3. LevinJ, Pates J.L. Starting sociology. New Yourk: 1985 4. Смелзер Н (Smelser N.J. Sociology) Социология. пер. с англискогоб МоскваЖ1994. |
|
Papildliteratūra | |
1. Cilvēks un dzīve socioloģijas skatījumā. R.,1996 2. Kons I. "Es atklāšana"R., :1982. | |
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Социс | |
Piezīmes | |
Kursa projekts tiek izstrādāts organizāciju un sabiedrības pārvaldes socioloģijas bakalaura programmas 5.semestrī. |