Excel
Kursa nosaukums Panākumu algoritms
Kursa kods Psih3003
Zinātnes nozare Psiholoģija
Zinātnes apakšnozare Attīstības psiholoģija
Kredītpunkti (ECTS) 1.5
Kopējais stundu skaits kursā 40.5
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Kursa mērķis ir sniegt teorētisko atziņu un praktisko iemaņu kopumu, kas jāievēro attiecībās ar cilvēkiem, gan personiskajā dzīvē, gan biznesa darījumos, lai uzvarētu konkurences cīņā darba tirgū, veiksmīgāk virzītos pa karjeras kāpnēm, īpaši akcentējot darba devēju un darba ņēmēju attiecību analīzi.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Panākumu un profesionālās karjeras nosacījumi.
2 Parkinsona likums, tā darbības mehānisms un mūsdienas. Kadru atlases kritēriji.
3 Pitera princips. Cilvēka kompetences un nekompetences līmenis.
4 Darba tirgus un tā īpatnības Latvijā.
5 Darba devēju un darba ņēmēju attiecības. "Spēles noteikumi "sarunās ar darba devēju.
6 Netiešie kontakti ar darba devēju.
7 Konflikti darbā un to risināšanas varianti. 8 Vīrietis, sieviete un profesionālā karjera. Panākumu cena.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Izstrādātais un nolasītais referāts un problēmsituāciju aktīva risināšana semināru nodarbībās.
Obligātā literatūra
1. Lasila S. Jaunā zelta uzvedības grāmata. Rīga - 1994.
2. Jungs K. G. Psiholoģiskie tipi. Rīga - 1996.
3. Milts A. Personība, morāle un garīgās vērtības :palīgmateriāls. Rīga: Valsts admin. skola - 1995. 4. Rogenbuka I. Uzņēmējdarbības ētika. Rīga: Zvaigzne ABC - 1999.
Papildliteratūra
1. Kārnegi D. Kā attīstīt pašapziņu un ietekmēt cilvēkus publiskās runās. Kā izbeigt raizēšanos un sākt dzīvot. Rīga - 1992.
2. Lasmane S., Milts A., Rubenis A. Ētika: jautājumi, risinājumi, atzinumi. Rīga - 1995.
3. Omārova S. Cilvēks dzīvo grupās: Sociālā psiholoģija. Rīga - 1996. 4. Pīzs A. Ķermeņa valoda. Rīga - 1995.
Periodika un citi informācijas avoti
1. Žurnāls "Kapitāls"
2. Žurnāls "Santa" 3. Žurnāls "Mērķis"
Piezīmes
Studiju priekšmets ietverts brīvās izvēles studiju priekšmetu daļā (C daļā). Priekšmetu var apgūt arī citu zinātņu nozaru studenti.