Statuss(Aktīvs) | Izdruka | Arhīvs(0) | Studiju plāns Vecais plāns | Kursu katalogs | Vēsture |
Kursa nosaukums | Viesnīcu vadība |
Kursa kods | PārZP027 |
Zinātnes nozare | Pārtikas zinātne (nav zn) |
Kredītpunkti (ECTS) | 21 |
Kopējais stundu skaits kursā | 567 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 567 |
Kursa apstiprinājuma datums | 12/10/2011 |
Atbildīgā struktūrvienība | Pārtikas institūts |
Kursa izstrādātājs(-i) | |
Dr. paed., doc. Sandra Īriste |
|
Priekšzināšanas | |
Citi2002, Viesnīcu dienesti Ķīmi3017, Telpu kopšanas tehnoloģija PārZ3076, Ražošanas organizācija un vadība PārZ4054, Loģistika viesmīlībā VadZ2014, Personālvadība VadZ4082, Viesnīcu un ēdināšanas vadība |
|
Kursa anotācija | |
Prakses vietā students iepazīstas ar uzņēmuma darbības specifiku, personāla, finanšu, kvalitātes vadības, darba organizācijas un mārketinga pamatprincipiem, apkopo iegūtos datus atbilstoši prakses programmai un veic to analīzi | |
Kursa rezultāti un to vērtēšana | |
• zināšanas - pārzina un pielieto profesionālo terminoloģiju vismaz divās svešvalodās, ir izpratne par darba tiesiskām attiecībām un vispārējām higiēnas prasībām pārtikas apritē saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī zināšanas par darba drošību un aizsardzību saistītos jautājumos; praktikantam lietošanas līmenī ir zināšanas saskarsmes pamatprincipu ievērošanā;
• prasmes – prot integrēt iegūtās zināšanas, pilnveido sociālās prasmes saskarsmē ar klientiem, prot organizēt viesu apkalpošanas procesu atbilstoši viesmīlības uzstādījumiem un komersanta specifikai, prot organizēt savu darbu un strādāt komandā; • kompetence - spēj atklāt un analizēt aktuālas praktiskās problēmas, veic informācijas vākšanu un izpēti, pamatojoties uz kuru formulē lēmumus darbības efektivitātes paaugstināšanai. |
|
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Vispārējās ziņas par uzņēmumu
2 Uzņemšanas dienests 3 Rezervēšanas process un dokumentācija 4 Reģistrācijas process un dokumentācija 5 Papildus pakalpojumu organizēšana uzņēmumā 6 Saimnieciskais dienests 7 Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības 8 Uzņēmumā izmantotie tīrīšanas un uzkopšanas līdzekļi, to pielietojums 9 Tīrās un netīrās veļas plūsmas uzņēmumā 10 Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā 11 Personālvadība 12 Vadības darba organizācija un kvalitātes standarti 13 Mārketinga pasākumi un sadarbība 14 Finanšu vadība un SVID analīze |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Ieskaiti saņem, ja: nostrādāta prakse un izstrādāts un aizstāvēts prakses pārskats | |
Studējošo patstāvīgo darbu organizācijas un uzdevumu raksturojums | |
Izstrādā prakses pārskatu (20-30 lpp.) | |
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji | |
Studiju kursa kopīgo vērtējumu veido: rakstisks prakses pārskats – 70 punkti; prakses vadītāja uzņēmumā izsniegtais raksturojums – 10 punkti; pārskata aizstāvēšana – 20 punkti Prakse tiek ieskaitīta, ja students iegūst vismaz 60% no maksimālā punktu skaita | |
Obligātā literatūra | |
1.Zīlīte L. Personāla vadība un socionika. Rīga: Turība, 2013, 304 lpp.
2.Baran R.J. Customer Relationship Management: the foundation of contemporary marketing strategy. London: Taylor & Francis Group, 2017, 449 p. 3.Evans N. Strategic management for tourism, hospitality and events. London: Taylor & Francis Group, 2015, 708 p. |
|
Papildliteratūra | |
1.Scanlon N.L. Catering management. Hoboken New Jersey: Wiley, 2013, 262 p. 2.Feinstein A.H. Purchasing: selection and procurement for the hospitality industry. Hoboken, NJ: Wiley, 2017, 690 p. | |
Periodika un citi informācijas avoti | |
- | |
Piezīmes | |
Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība, 10. semestris (NL) – LKI līmenis – 6. |