Latviešu Krievu Angļu Vācu Franču
Statuss(Aktīvs) Izdruka Arhīvs(0) Studiju plāns Vecais plāns Kursu katalogs Vēsture

Kursa nosaukums Viesnīcu vadība
Kursa kods PārZP027
Zinātnes nozare Pārtikas zinātne (nav zn)
Kredītpunkti (ECTS) 21
Kopējais stundu skaits kursā 567
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits 567
Kursa apstiprinājuma datums 12/10/2011
Atbildīgā struktūrvienība Pārtikas institūts
 
Kursa izstrādātājs(-i)
Dr. paed., doc. Sandra Īriste

Priekšzināšanas
Citi2002, Viesnīcu dienesti
Ķīmi3017, Telpu kopšanas tehnoloģija
PārZ3076, Ražošanas organizācija un vadība
PārZ4054, Loģistika viesmīlībā
VadZ2014, Personālvadība
VadZ4082, Viesnīcu un ēdināšanas vadība
Kursa anotācija
Prakses vietā students iepazīstas ar uzņēmuma darbības specifiku, personāla, finanšu, kvalitātes vadības, darba organizācijas un mārketinga pamatprincipiem, apkopo iegūtos datus atbilstoši prakses programmai un veic to analīzi
Kursa rezultāti un to vērtēšana
• zināšanas - pārzina un pielieto profesionālo terminoloģiju vismaz divās svešvalodās, ir izpratne par darba tiesiskām attiecībām un vispārējām higiēnas prasībām pārtikas apritē saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, kā arī zināšanas par darba drošību un aizsardzību saistītos jautājumos; praktikantam lietošanas līmenī ir zināšanas saskarsmes pamatprincipu ievērošanā;
• prasmes – prot integrēt iegūtās zināšanas, pilnveido sociālās prasmes saskarsmē ar klientiem, prot organizēt viesu apkalpošanas procesu atbilstoši viesmīlības uzstādījumiem un komersanta specifikai, prot organizēt savu darbu un strādāt komandā; • kompetence - spēj atklāt un analizēt aktuālas praktiskās problēmas, veic informācijas vākšanu un izpēti, pamatojoties uz kuru formulē lēmumus darbības efektivitātes paaugstināšanai.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Vispārējās ziņas par uzņēmumu
2 Uzņemšanas dienests
3 Rezervēšanas process un dokumentācija
4 Reģistrācijas process un dokumentācija
5 Papildus pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
6 Saimnieciskais dienests
7 Telpu iekārtojuma un uzkopšanas īpatnības
8 Uzņēmumā izmantotie tīrīšanas un uzkopšanas līdzekļi, to pielietojums
9 Tīrās un netīrās veļas plūsmas uzņēmumā
10 Sanitārhigiēniskās prasības uzņēmumā
11 Personālvadība
12 Vadības darba organizācija un kvalitātes standarti
13 Mārketinga pasākumi un sadarbība 14 Finanšu vadība un SVID analīze
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Ieskaiti saņem, ja: nostrādāta prakse un izstrādāts un aizstāvēts prakses pārskats
Studējošo patstāvīgo darbu organizācijas un uzdevumu raksturojums
Izstrādā prakses pārskatu (20-30 lpp.)
Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji
Studiju kursa kopīgo vērtējumu veido: rakstisks prakses pārskats – 70 punkti; prakses vadītāja uzņēmumā izsniegtais raksturojums – 10 punkti; pārskata aizstāvēšana – 20 punkti Prakse tiek ieskaitīta, ja students iegūst vismaz 60% no maksimālā punktu skaita
Obligātā literatūra
1.Zīlīte L. Personāla vadība un socionika. Rīga: Turība, 2013, 304 lpp.
2.Baran R.J. Customer Relationship Management: the foundation of contemporary marketing strategy. London: Taylor & Francis Group, 2017, 449 p. 3.Evans N. Strategic management for tourism, hospitality and events. London: Taylor & Francis Group, 2015, 708 p.
Papildliteratūra
1.Scanlon N.L. Catering management. Hoboken New Jersey: Wiley, 2013, 262 p. 2.Feinstein A.H. Purchasing: selection and procurement for the hospitality industry. Hoboken, NJ: Wiley, 2017, 690 p.
Periodika un citi informācijas avoti
-
Piezīmes
Ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbība, 10. semestris (NL) – LKI līmenis – 6.