Excel
Kursa nosaukums Tirdzniecības organizācija, vadīšana un ekonomika
Kursa kods MežZ4051
Zinātnes nozare Mežzinātne (nav zn)
Kredītpunkti (ECTS) 2.25
Kopējais stundu skaits kursā 60.75
 
Priekšzināšanas
Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas
 
Kursa anotācija
Studiju priekšmets paredz iegūt zināšanas par tirdzniecības procesa organizāciju, par cenu veidošanu, sniegt praktiskas zināšanas par pārdošanas procesa organizāciju,efektivitāti ietekmējošiem faktoriem;apskata tirdzniecības veidus, funkcijas, procesa organizāciju, vidi, pārdošanas cikla likumsakarības, tiek dots vispārējs priekšstats par tirdzniecības vadības procesiem un par reklāmas veidošanu.
Kursa saturs(kalendārs)
1 Titdzniecības vieta Latvijas tautsaimniecībā. Ievads tirdznieecības vadīšanā.
2 Tirdzniecības process, tirdzniecības uzņēmumu veidi, to raksturojums.
3 Tirdzniecības vide, to ietekmējošie faktori. Tirdzniecības režīmi. BEZ.
4 Preču piegādes kanāli, to veidi, darbības pamatprincipi. .
5 Tirdzniecības uzņēmumu veidošanas pamatprincipi..
6 Uzņēmuma tirgus stratēģijas izstrādāšana.
7 Ansofa, Bostonas un Portera matricas un to pielietošana..
8 Sortimenta un servisa politikas izstrādāšana.
9 Cenu politikas veidošana.
10 Pārdošanas plānošanas mērķu izvirzīšana un to kvalitātes kontrole.
11 Klientu attiecību vadības menedžments..
12 Pārdošanas cikls,tā struktūras elementi un to raksturojums.
13 Pārdošanas organizācijas darba modelis.
14 Darbs ar galvenajiem klientiem. Pasūtījumu vadības cikls,tā struktūras elementi.
15 Reklāma, tās izveidošanas pamatprincipi, izmaksas un izplatīšana. 16 Personāla vadīšana. Personāla motivācija. Personāla atalgojuma modeļa izstrāde.
Prasības kredītpunktu iegūšanai
Jābūt iesniegtiem un ieskaitītiem visiem praktiskajiem darbiem, uzrakstītiem visiem 3 kontroldarbiem.
Obligātā literatūra
1. Ahenbahs J., Beļčikovs V. Uzņēm'jdarbība tirdzniecībā. - Rīga, 1999 .
2. Praude J., Beļčikovs V.Mārketings Rīga, 1999, 559 lpp.
3. Ievads reklāmā Rīga, 2000. 4. Tirgzinības pamati. Autoru kolektīvs. Rīga, 1998.
Papildliteratūra
1. Sales and Marketing Management. (period. izdev.) 2. Hofs K.G. Biznesa ekonomika. Rīga, 2002, 559 lpp
Piezīmes
MF "Kokapstrāde", "Mežinženieris" izvēles daļā 7.sem., Kokapstrādes tehnoloģijas pirmā līmeņa augstākās profesionālās izglītības studiju programmas izvēles daļā 7. vai 8.semestrī, kā arī Lauksaimniecības, Ekonomikas, Tehniskās, Lauku inženieru un Pārtikas tehnoloģijas fakultāšu studiju programmās 7.semestrī.