Kursa nosaukums | Lauku tūrisms |
Kursa kods | LauZ4112 |
Zinātnes nozare | Lauksaimniecības un zivsaimniecības zinātnes, mežzinātne |
Zinātnes apakšnozare | Laukkopība |
Kredītpunkti (ECTS) | 3 |
Kopējais stundu skaits kursā | 81 |
Studenta patstāvīgā darba stundu skaits | 81 |
Atbildīgā struktūrvienība | Augsnes un augu zinātņu institūts |
Priekšzināšanas Kursam priekšzināšanas nav nepieciešamas |
|
Kursa anotācija | |
Kursa projekta mērķis ir dot iespēju studentam patstāvīgi iemācīties novērtēt uzņēmuma piemērotību tūrisma darbībai. Noformulēt ideju un to tālāk attīstīt. Apgūt plānošanu noteiktai reālai situācijai, ņemot vērā saimniecības specializāciju, vides raksturojumu. Apkopot informāciju, analizēt to un sastādīt projektu izmantojot biznesa plāna elementus. | |
Kursa saturs(kalendārs) | |
1 Uzņēmuma statusa raksturojums.
2 Uzņēmuma vietas raksturojums. 3 Uzņēmuma darbības raksturojums un analīze. 4 Uzņēmuma vides raksturojums un analīze. 5 Tūrisma attīstības iespēju vērtējums. 6 Tūrisma produkta attīstības analīze. 7 Ekonomiskais pamatojums. Izdevumi. Apgrozījums. Ienākumi. 8 Produkta noformējums. 9 Produkta marketings. 10 Kursa projekta noformēšana. 11 Kursa projekta aizstāvēšana. |
|
Prasības kredītpunktu iegūšanai | |
Kursa projektu izstrādā reālai situācijai saskaņā ar programmas metodiskajiem noteikumiem un Lauku tūrisms I un II teorētisko daļu. Darba publiska aizstāvēšana. Ieskaite ar atzīmi. | |
Obligātā literatūra | |
1. Auziņa A., Dobele A., Mihejeva L., Upīte I. Praktikums lauksaimnieciskajā komercdarbībā. / izd. sērija “Lauku uzņēmējs 2. – Rīga: KIF “Biznesa komplekss”, 2000. – 168
2. Posipaiko Ē., Locāns D., Gage A., u. c. Biznesa plānošanas darba burtnīca. – Rīga: Latvijas biznesa konsultantu asociācija, 2002. – 64 lpp. 3. Biznesa plānu sastādīšana un aprēķinu tabulu paraugi / Latvijas lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” izd. – 2001., 9 lpp. 4. Aprēķini un finansu plānošana lauku tūrisma uzņēmumos / Latvijas lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” izd. – 2001., 20 lpp. |
|
Papildliteratūra | |
1. Mārketings un reklāma lauku tūrisma uzņēmumos / Latvijas lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” izd. – 2001., 19 lpp.
2. Vedļa A. Uzņēmējdarbības kurss. Rīga, 2000. 3. Upīte I. Nodokļu aprēķināšana lauksaimniecībā. / izd. sērija “Lauku uzņēmējs 1. – Rīga: KIF “Biznesa komplekss”, 2000. – 40 lpp. 4. Kā uzsākt lauku tūrisma uzņēmuma darbību / Latvijas lauku tūrisma asociācijas “Lauku ceļotājs” izd. – 2001., 16 lpp. |
|
Periodika un citi informācijas avoti | |
1. Latvijas ekonomists
2. Bilance 3. Latvijas Vēstnesis 4. Dienas Bizness |
|
Piezīmes | |
Izvēles priekšmets visu LLU fakultāšu studentiem. 5. semestris. |